Hippie-haarband.

Ik zie er de laatste tijd veel mensen mee lopen, en heb het bij mezelf geprobeerd. Maar bij mij staat het niet (:
Wat vinden jullie van zo’n haarband ?

http://i35.tinypic.com/28849so.jpg

http://i37.tinypic.com/309t1g9.jpg

Ik vind 'm niet leuk. Maar dat is mijn mening (:

fugly. en dat is een feit! :metal: :metal: :metal:

het is opzich grappig, maar je haar gaat áltijd fout zitten en je krijgt flaporen lijkt het. dus a no-go vind ik zelf, alleen als je perfect bent en deze nadelen niet ondervind. maar dat heb ik dus niet. :stuck_out_tongue:

Ik vind het lelijk.

Bij deze foto’s staat het iig niet bepaald mooi xd haha. Die bovenste gaat wel, totdat je dr oren ziet (van die puntoortjes, haha!) en die onderste… nja, dat zie je vast zelf wel xd Het kan mooi zijn, maar het moet je wel staan.

ik vind het opzich wel mooi. Maar ik zal er zelf niet mee lopen.

Ik vind dat het je hoofd zo in twee delen splitst, als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik vind het niet zo mooi.

Ik vind het opzich wel mooi, maar het is niks voor mij.

U-G-L-Y

Uuh… ik draag het zelf ook :blush:
Dusjaa jammer voor de mensen die het lelijk vinden (:

sorry foto doet het nu wel :slightly_smiling_face:
ik vindt het bij sommige wel leuk staan

Het staat je pas als je ook echt hippie bent. Florence van florence and the machine bv. staat het wel. Kan nu even geen plaatje vinden.

Laatste tijd? Was dit niet van een jaar terug ofzo… Maar ik vind het alleen leuk staan als je hele kleine oren hebt, anders heb je al heel snel flaporen.

Het lijkt net of dat ding veel te strak zit
ik krijg al hoofdpijn als ik er naar kijk

^ IDD , denk ik ook altijd

maar ik vond ze er wel schattig uitzien ( alleen niet zoals Pixie Lott, dat je haar er zo bovenuitsteekt) maar ik denk dat die trend een beetje over is.

foutttttttttttt! serieus iedereen (denk aan bruggers) heeft het bij ons op school

er zijn zat mensen wie het wel staat

t ziet er een beetje lomp uit.
Als of ik naar die Toad van Mario party kijk