Hippe stofjes voor een Jurk!

Heee,

Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar leuke stofjes voor het maken van een jurk. Weten jullie misschien een site of winkel waar je mooie stofjes vandaan kan halen?

Stoffenzaakjes, van die kleine zaakjes die vaak weggestopt zitten in de stad. daar vind je vaak de mooiste dingetjes.of kijk eens op de markt.

Jaa, daar heb ik al wel eens gekeken, maar daar hebben ze vaak van die oudewertse stofjes. Ik wil graag zo’n stofje wat je nu vaak zie, met veel kleurtjes en bloemtjes ed. je kent misschien wel van die blousjes? Zoiets wil ik…

In Utrecht op de lapjes markt. Die is er elke zaterdag.

:relieved:… je kijkt waarschijnlijk alleen naar de stof, en niet het totaalbeeld.

binnen kort zijn er steeds weer HELE grote stoffenmarkten.
www.stoffenspektakel.nl

miss is er wel een in de buurt.!

Oh dankje! Inderdaad misschien een goed idee om daar een kijkje te gaan nemen!

of bij de greef :stuck_out_tongue: we hebben net nieuwe zomerstofjes

kweet niet waar je woont
maar bij ons op de markt heb je een heel leuk kraampje met hele mooie stoffen, kheb vrijdag weer geweest en heb twee hele mooie lappen gekocht
en idd het stoffenspektakel is ook de moeite waard, alhoewel het daar wel best wle duur was

Hoe maak je ene jurkXD
?

ligt eraan wat voor
je kan het best beginnen met een patroon en ene naaimachine:P

Hoi meiden,

willen jullie een bijenkorfkaart winnen ter waarde van ¤10,- of ¤20,- of misschien een irischeque ter waarde van ¤15,-??

Ik heb namelijk een enquete voor school moeten maken en heb zoveel mogelijk meiden nodig die die invullen!

Ben jij tussen de 12-18 jaar? Hou je van zelf kleding maken of customizen?

Op deze link is de enquete te vinden:
http://www.thesistools.com/?qid=75500&ln=ned

Je zou mij in ieder geval een heeeeeeeeeeeel groot plezier ermee doen en als jij wint, jezelf natuurlijk ook!! zorg wel dat je je emailadres invoert, anders kan ik natuurlijk geen contact met je opnemen voor de prijs!

Thanxxx, Groetjes Mies