hippe schooltas...

Hey, ik zoek al een tijdje naar een leuke schooltas wil hem wel graag in het groen :wink:
maar ik zie ze niet miesschien een converse bowling bag maar kon hem niet op het internet vindenā€¦
heeft iemand een idee waar ik die kan kopen en of die handig is als schooltas?

zoietS? :

http://i37.tinypic.com/24m8ftw.jpg

Hmm ik ben juist op zoek naar een laptoptasā€¦ Wie weet een site met leuke laptoptassen? (:

ja zoiets miesschien thanxx
ik kijk nog ff rondā€¦

@ ladyprincess: Dakine heeft mooie tassen. Ik heb er een laptoprugzak gekocht. Het zijn wel wat stoerdere tassen, daar moet je wel van houden.

@ TS: Ik heb een groene, leren Converse Bowlingbag (: Ik heb hem echter al wel een hele tijd geleden gekocht.

Looooooove (l)

ik vindt die adidas tas niet speciaal,ik kan wel mijn schooltas posten maar dan wel morgen heb nu effe geen zin hihi :>
als je dat wil note me dan ff :a

ow ja graag wil hem wel zien hooren prcies zon eentje zoek ik zon groene, leren Converse Bowlingbag maar kan hem nergens viden:(

ja ik ben wel best stoer vindt ik hihi zit zelf op voetbal maar dat heeft er eigenlijk niet veel mee te maken maar dus to the point hij mag ook wel lkr stoerā€¦ wel liefst groen :stuck_out_tongue: ik ga morgen ff in de stad rond kijken dusā€¦
xxx

Ik heb een Groene Converse bowling bag volgens mij, maar gebruik hem nooit meer xD Eigenlijk heb ik hem nooit echt gebruiktā€¦

die groene is zoooooooo leuk, waaar koop je die?