hiphop

ìk wil erg graag hiphoppen!
heeft iemand hier ervaring mee?
is het leuk?!

Ik doe nu aan streetdance, en dat is een beetje het zelfde genre enzoo
het is heel leuk, maar ik vind/vond het vooral moeilijk om het tempo te volgen, want voordat ik eraan begon had ik niets van danservaring :stuck_out_tongue:
Maar het is heel leuk, en ik zou het zekr doen! :grinning:

Ik heb streetdance gedaan/
Voor de rest; geen idee.

ik doe 5 uur in de week hiphop dus ik vind het superleuk, maar het ligt er voor het grootste deel aan van wie je hiphop krijgt :wink: iedereen heeft een beetje een andere stijl…

ik heb best lang aan hiphop/streetdance gedaan en vind het echt jammer dat ik het nu niet meer doe maar er is gewoon geen fatsoenlijke dansschool hier in de buurt =( maar het is echt leuk!

Als je het bij een fatsoenlijke dansschool doet is het super ! :slightly_smiling_face:
Helaas zijn die er weinig.

ik heb ook hiphop gehad, maar ik vond het niet zo heel leuk. Is veel te moeilijk voor mij :stuck_out_tongue:

Ik had een waardeloze dansschool, continu andere lerares, dat was ik al zat.
Eenmaal ik al was gestopt, kreeg ik te horen (oude dansgenootjes) :slightly_smiling_face: … dat ze ook ineens naar een andere locatie moesten, latere tijd (later in de avond wat niemand uitkwam) en ook nog eens overgeplaatst werden naar een andere groep.

Ik was blij dat ik was gestopt.

ik streetdance ( al z’n 9 jaar :stuck_out_tongue: )
en ik vindt t nog steeds echt helemaal geweldig…ook gewoon omdat je bezig bent op hippe muziek enzo! ik doe ook nog stijldansen maar dit staat toch wel op 1 hoor !!

ik heb een aantal jaar hiphop gedaan, ben gestopt vanwege rugblessures voor een jaar. je moet wel weten dat hiphop echt een uitdaging is voor je als je het nooit heb gedaan, en daarvoor ook nooit echt heb gedanst. ik kreeg ook heelveel spiertrainingen en conditietraining. heb nogsteeds een enorm gespierde buik :stuck_out_tongue: (nee je ziet niet letterlijk de blokjes zitten) x

Zeker doen!
Is heel erg leuk!:smiley:
Zelf doe ik ook aan hip hop , en 1 keer in de week geef ik ook een groepje les.
Het is echt heel leuk :slightly_smiling_face:
Laat je even weten als je er op gaat?
haha ik ben even nieuwsgierig (A)

ik heb het 3 jaar gedaan, maar vlak voor het NK ben ik gestopt ivm knieblessure en ik vond het gewoon niet leuk meer.
& de reden dat ik niet meegedaan heb bij het NK is dat ik doorging bij de selectie en een vriendin van me niet. Ze heeft mijn plek toen ingenomen omdat ik het niet eerlijk vond dat ik wel naar het NK mocht met tegenzin en zij thuis moest blijven terwijl ze enorm veel zin had in het NK.
zo heb ik m’n ‘danscarrière’ afgesloten, hahaha.