Hiphop/reggeaton/dancehall scene

M’n vriendinnen zijn echt schatjes maar echt hun muzieksmaak :astonished: :astonished:. Ik ben bijna elk goed festival met ze afgegaan deze zomer maar nooit willen ze naar dancehall feestjes of hiphop of encore in amsterdam wat urbans dan ook terwijl ik helemaal verliefd ben op die scene. Nog meer chicks met saaie vrienden haha???

Hahaaaa encore is zo leuk! Sffrmkrs is ook geweldig, maar dat is nu niet meer in AIR… Of thrwbck donderdag’s… Ik snap je wel, ga met mijn beste vriendin altijd naar technofeesten maar ik vind de scene die jij beschrijft veel leuker, techno is ook okay maar zo sexloooos hahaha.

Ik ga alleen maar naar hiphop en dancehall feesten. Ik weet gewoon niet hoe ik me moet bewegen op housepartys… Iedereen beweegt daar ook echt als een stijve hark, dans dan gewoon niet :’)

Dit.Iedereen danst gewoon chill.

Yeaahhh ik ken het! Ik snap gewoon niet waarom mensen techno leuk vinden. House doet me ook niet zoveel. Nederlandse muziek erger me ik kapot aan… :flushed:

Ik zou graag wat vaker naar R&B feesten enzo willen maar aangezien de meeste van mn vrienden van andere muziek houden zit dat er niet zo vaak in…