Hiphop groep

Heeyy!

Ik dans al sinds mijn 6e, en ik ben nu 14. Ik woon in Limburg, en ik wil heel graag een eigen hiphop groep beginnen. Als je interesse hebt, mail me dan even ( melissaronken@hotmail.nl ). Ik danste wedstrijden, maar ben daar nu mee gestopt, simpelweg omdat ik er te oud voor werd.
Meiden en jongens kunnen in de groep :slightly_smiling_face:
Mail me, met je naam, leeftijd, en woonplaats.

Thankss!

Te oud voor wedstrijden? Met 14 kun je volgens mij nog lang meedoen met van alles, vooral op gebied van hiphop. Maar wel leuk dat je een groep opricht! Wel lastig denkik. Ik ben echt per toeval bij mijn eigen crew terecht gekomen doordat ik toevallig iemand ontmoette op een feestje en we aan de praat raakten omdat we elkaar zagen dansen :slightly_smiling_face: maar succes dus! Ik hoop dat je mensen vindt. Bij dezen een upje voor jou dus!

Zelfs als volwassenen kun je meedoen met wedstrijden. Maar wellicht bedoel je in jouw omgeving.

Bij de dansschool waar ik wedstrijden deed, ging het tot 14 jarige. Daarom dus, haha ;p

Ahh vandaar;p Particulier worden er ook behoorlijk wat wedstrijden georganiseerd. Is even wat speurwerk maar over het algemeen zijn de meeste vrij toegankelijk dus dat is altijd een optie. Maar een crew om mee samen te trainen is inderdaad toch wel fijn hoor, elkaar tips geven, kritiek, je leert echt een hoop. En is natuurlijk dik lol elke keer :stuck_out_tongue:

jaa daarom, ik heb mee gedaan aan wedstrijden, NK’s etc. Maar wil graag een crew :slightly_smiling_face:

Wat leuk dat je je eigen crew wil oprrichten. Ik wil al 5 jaar lang op hiphop maar durf maar niet die stap te nemen… :bored: achja zie deze reactie maar als een upje haha

Neem die stap! Hiphop is een geweldige stijl, ik dans dus al 8 jaar, en het is echt serieus mijn leven, ik zou echt niet meer zonder kunnen. Ik train elke dag 2,5 uur. Gewoon, omdat ik het leuk vind. Alsjeblieft neem die stap, als je hem eenmaal hebt genomen, heb je gewoon de kans om jezelf elke keer te overtreffen… Geloof me, er is geen beter gevoel dan jezelf beter zien worden in iets wat je leuk vindt!