Hip Hop Choreo bedenken, heb hulp nodig!

Hee,

Binnenkort ga ik auditie doen voor een demoteam bij een dansschool(hip hop). Alleen… ben ik heel slecht in een choreo bedenken, heeft er iemand tips wat kan helpen?

Ik heb al een paar liedjes op het oog, wat vinden jullie? Of weten jullie nog betere?
Russian Roulette - Rihanna
Back Up - Beyonce
Broken Hearted Girl - Beyonce
Rag’s Up - Alison Hinds
How Do I Breathe - Mario

Ik zat te denken aan een lyrical, moet even kijken wat ik het makkelijkste vind.

Wat denken jullie?

Nou op die langzame liedjes, bijv russian roulette kan je neit echt vette hiphop choreo’s maken… dat doe je meer op ante up van MOP ofzo… ach ik weet niet ik hoef ze nooit zelf te bedenken :stuck_out_tongue:

Kijk filmpjes op youtube en haal daar bepaaldd pasjes uit.
Toen ik zoiets voor school moest doen (was geen hiphop) heb ik wat moves uit filmpjes van ‘america’s best dance crew’ gehaald, misschien is dat soms wat?

Sorry ik heb verder niet echt ideeen, succes.

Ik hou juist van die langzamen liedjes, wil ik graag proberen (A)
Of een beetje van die scary of psychisch gestoorde muziek? :stuck_out_tongue:

Hmm, ik zou echt geen langzaam liedje doen, ik denk dat dat heel moeilijk is !
ik zou het op ;
omarion - i get it in
Cool kids - flossin
yung berg - the business ( of hoe je dat ook schrijft :stuck_out_tongue_winking_eye: ).
Ik zou op zo’n liedje denk iets verzinnen !
Waaar dans je dan =) ?
Want waar ik dans krijg je gewoon een dansje aangeleerd, en dan moet je hem voor de jury doenn, en dan zeggen ze of je door bent.

Okee dankje! Ja ik moet zelf ook iets bedenken en ook een dansje aanleren… Nu ga ik twijfelen of ik het wel goed verstaan heb… :stuck_out_tongue: Dat laatste is iig zeker!

lyrical is zooooo mooi! dus als je het kan, zou het zeker proberen.
Dan zou ik how do i breathe van mario doen :wink:

haha, ik wens je echt heel veel succes =D !

als je op een rustig liedje wil dansen dan zou ik rise and fall aanraden van craig david
en je zou eventueel op youtube naar filmpjes van giannini kunnen kijken, hij heeft altijd leuke choreo’s of uri, die is echt goed
maar op de site van move!almere staan hele goede dansleraar/en, en ook wat moves
veel succes

Kun je misschien die link van de site geven?

Check op Youtube een paar filmpjes van Vincent Vianen, hij is baas. Check maar ff een voorbeeldje: choreo Vincent Vianen op Apologize. Het is allemaal ook niet al te moeilijk uit te voeren.

Iemand nog ideeën?

Heb een liedje gekozen! Het is missing you geworden van black eyed peas…

Heb ook al een stukje choreo, het gaat de goede kant op! :grinning:

LIL’MAMA - LIPGLOSS.