Hip dip

Hai dames!
Ik heb een hip dip, als je niet weet wat dat is moet je even op google afbeeldingen kijken.
Nouja ik voel me daar erg onzeke over en heb gelezen dat er hip dip oefeningen zijn, denk je dat dat helpt om het weg te krijgen, of om het te krijgen, en weten jullie zelf misschien oefeningen?
Fijne dag xo

Als je het google’d (?) krijg je al gelijk afbeeldingen van oefeningen dus ehm even goed kijken dus?

Het is een heel normaal verschijnsel wat gewoon bij je lichaam hoort, en heeft niet zoveel te maken met of je dik/dun bent en of je bepaalde spieren daar traint. probeer het te accepteren. Vermijd verder strak ondergoed en draag taillebroeken in plaats van heupbroeken, dan valt het minder op :slightly_smiling_face:

Ik heb het ook en ik vind het verschikkelijk, maar door te sporten word het wel minder opvallend! Dus ik heb me er maar overheen gezet. Ik train mijn outer thigh op zijn apparaat bij de fitness. Dat hielp het meest met het effect te verminderen :slightly_smiling_face:

En zou me ook uit kunnen leggen hoe die oefening gaat? En moet je perseen naar fitniss ervoor? Verder thanks allemaal! :kissing:

GOOGLE google is je beste vriend

behalve als je ziek bent

Nu weet ik hoe dat heet!!! Maar als ik mezelf vergelijk met die plaatjes van hip dips op internet het ik echt een mega hip dip… Maar ja als je de goede broeken draagt, zie je er weinig van… :sunglasses:

Whoops dubbelpost…

Ik heb het zelf ook en ik vind het heel lelijk…

Waarom onzeker zijn over iets perfect normaals!? Dat is zo zonde! Er zijn zo veel vrouwen die dit hebben (waaronder ik) en echt niks om je druk over te maken. Ik zou me eerder richten op het accepteren van je lichaam zoals die is, met of zonder hip dip

Haha, dit ja! Gelukkig is een vrouw veeeel meer dan een hip dip :slightly_smiling_face: