Hindoe die kan weten wat jij hebt meegemaakt?

Hee!

ik zag net een filmpje op youtube en daar verteld een hindoestaanse jongen dat hij een leer zijn naam en geboortedatum heeft verteld en hij hem heeft verteld wat hij allemaal heeft meegemaakt.

ik weet klinkt onzin. Maar ik zou dat wel eens willen proberen. Ben wel benieuwd wat hij dan over mij te vertellen heeft. Waar kan je zo iemand vinden?

Heeft iemand hier ervaring mee? of ben je zelf hindoe? of weet je er wat over?

wow… dat lijkt me wel leuk!

Welk filmpje was dat? Nu ben ik wel nieuwsgierig! Heb er helemaal geen ervaring mee…

was op zo een aflevering van ontopic de stelling was horoscopen zijn onzin.

…hindoeïsme is een religie, geen goedkoop trucje om mensen te vermaken.

Idd.

Een vriendin van me is hindu (en haar moeder ook), maar dat heeft te maken met hun geloof. Zij zijn niet helderziend of zo. (’:

Dit ja. Mijn moeder is Hindoe, en ik heb hier zelf verder nog nooit van gehoord.

upie

Bijgeloof.

Hindoe is toch van ‘t hindoeïsme? wat heeft zo’n voorspeller hier mee te maken :’)

in het filmpje is het een hindoestaanse jongen die in het hindoesme gelooft. hij heeft het over een leer van zijn geloof zeg maar.

Misschien heb ik het verkeerd opgevat ofzo.

dit is het filmpje http://www.youtube.com/watch?v=G-uTu_fgeKE vanaf 3:20

Hij heeft het in principe over een hindoe astroloog. In principe heeft het hindoeïsme een eigen manier om de sterren te lezen en aan de hand hiervan de levenslijnen van iemand te beschrijven.

Als je zo iemand wil bezoeken, zou ik gewoon eens googlen of er een bij jou in de buurt zit.