Hilversum

Misschien hoort het hier wel helemaal niet, maar ik kon me geen beter topic verzinnen,

naja, ff to the point, weet iemand of je kunt winkelen in Hilversum, en dan bedoel ik winkelen met leuke winkels?
Ik zou jullie heel dankbaar zijn =)

Liefs,

geen idee, staat er niet iets over ergens op girlscene?

Ja,Kwoon vlak bij hilversum en je hebt er best leuke winkels, :3

halve dagje gezellig shoppen in hsum kan best :slightly_smiling_face:

@niien, Hilversum staat niet bij hotspots :S

Jaa Hilversum zeker aan aanrader! Op het Hilvertshof kun je heerlijk winkelen Mango zit daar Only Vera Moda H&M WE Alle winkels die je maar kunt bedenken zitten er! Zeker een aanrader, Ik Ga er bijna iedere zaterdag heen

Oke, dank jullie wel (=

ik woon vlak bij hilversum en er is nu ook een ZARA! echt super cool lekker groot! de hm is wat minder maar noch steeds wel aardig verder ook gewoon only vero moda villa etc… cool om er gewoon ee ndagje te ijzn!

Ik ga er maandag heen, ben benieuwd!

ik woon in hilversum ben er sowieso dus paar keer per week te vinden.
ik zelf vind hilversum niet zo bijzonder, maar dat komt omdat ik er al zo vaak kom natuurlijk!
ik hoor vaak van mensen die er zelden tot nooit komen dat het hilvertshof (dat is binnen zeg maar in hilversum) en dat ze de kerstraat erg leuk vinden. en als je lekker wilt zitten ofzo zijn er op de groest wel een paar leuker cafeetjes etc. om wat te drinken!
er zijn opzich veel winkels in hilversum, het is leuk om erheen te gaan hoor! :slightly_smiling_face: