Tinder jongen #1: leuke jongen, aantal dates gehad maar hij wilde niets serieus ivm school en werk.
Tinder jongen #2: again leuke jongen, 2 dates gehad en toen zei hij dat hij nog niet over zijn ex heen was. Toen vroeg ik hoelang het uit was en toen zei hij ‘een paar dagen’. Ik heb dus gewoon met hem afgesproken terwijl hij een relatie had (wist ik niet). Stom dat ik was heb ik toch nog 2 keer met hem afgesproken, niet dat ik iets serieus met hém wilde want hij is duidelijk geen relatiemateriaal maar gewoon voor de fun. Daarna toch afgekapt.
Tinder jongen #3: hele leuke jongen weer, aan het einde van de date ging hij met mij mee naar huis. Echt een uur lang gezoend en voorspel bij mij, maar hij hield zijn broek aan. Ik probeerde hem uit te doen maar hij weigerde steeds. Uiteindelijk toch gelukt en toen begreep ik waarom. Zijn penis was zo groot en dik als mijn duim. Geprobeerd seks te hebben maar lukte niet en het was allemaal heel awkward. Hij is ook niet blijven slapen. Volgende ochtend had hij mij geblokkeerd haha.
Tinder jongen #4: een jongen oorspronkelijk uit Oostenrijk maar was hier voor werk. Aantal dates mee gehad en ook uit eten 2 keer, dit was de eerste keer dat het echt serieus leek en niet alleen seks. Maar hij ging al gauw terug naar Oostenrijk en vervolgens naar China voor werk dus het werd niets.
Tinder jongen #5: een jongen die al vanaf het begin af aan zei dat hij geen relatie wilde en alleen seks en ik vond het best. Deze jongen was het liefste tot nu toe, hij bracht altijd eten mee als hij kwam (vind ik belangrijk haha) maar vroeg ook altijd hoe het met me ging en praatte écht met me. Dit is afgekapt omdat ik uiteindelijk relatie kreeg met een andere jongen en dat accepteerde hij ook netjes. In tegenstelling tot…
Tinder jongen #6: Die nam het niet zo goed op dat ik hem niet meer wilde zien. Ik had op een donderdag met #7 afgesproken en ik was er eigenlijk al zeker van dat dit gewoon de laatste zou zijn, maar #6 was al een paar weken lang aan het zeiken dat hij wilde afspreken. Toch maar gedaan (op zaterdag), ik had vooraf gezegd dat ik geen seks wilde, alleen gewoon gezelligheid. Uiteindelijk toch seks gehad, half dan want hij werd steeds slap :’) sukkel. Maar ik zei netjes de volgende dag dat ik geen tweede date wil, half vanwege #7 en half omdat het gewoon niks was maar dat accepteerde hij niet echt. Hij bleef maar zeiken dat hij nog een keer wilde afspreken. Uiteindelijk niks meer van gehoord gelukkig.
En nu uiteindelijk #7 en daar heb ik een relatie mee! Dat was altijd al mijn ‘‘doel’’ van Tinder, ik gebruikte het niet voor de seks alleen maar ik zocht een relatie. Alleen wilde hun nooit. Ik heb alleen spijt van #6, de rest absoluut niet. Het was voor het eerste dat ik Tinder gebruikte en echt ging daten. Ik heb wel met allemaal seks gehad dus ik ging van 2 naar 9 (of 7 aangezien bij 2 seks niet zo goed ging haha) in ongeveer 3/4 maanden maar maakt mij niet uit haha.