Hilarische Tinder stories

Hi!

Ik heb even de zoekfunctie gebruikt, maar volgensmij bestaat er nog geen topic wat hierop lijkt.
Zelf vind ik het altijd hilarisch om verhalen te horen van vriendinnen over de foute mannen die ze ontmoeten via Tinder of hun gesprekken te lezen. Dus ik dacht: deel hier je verhalen, zodat we in ieder geval nog plezier kunnen hebben om deze fuckboys.

OT:
Een vriendin van mij had een date via Tinder met een - op het eerste inzicht - leuke jongen uit de buurt.
Hij had het leuke idee om de date te regelen en te bedenken wat ze zouden gaan doen. Het was een verrassing dus en mijn vriendin vond dit helemaal geweldig, want in haar ogen meende hij het dus echt wel serieus hierdoor.
Ze kwam dus aan op het station waar ze hadden afgesproken, ready to go. Had hij dus een sauna-date gepland. Het mooiste was nog de ‘Dus. een badjas hebben we toch niet nodig he? Je hebt alles wat je nodig hebt al op jezelf zitten :smirk:
Logischerwijs was ze een uur naderhand alweer thuis (treinreis) en hebben ze nooit meer afgesproken.

Ah gatver! Wat een creepy date-plan. Leuk topic!

Heel leuk idee voor een topic! :slightly_smiling_face:
Ikzelf ben eigenlijk nog nooit op een tinder-date geweest, ik speelde het vooral voor de grap haha. Wel heb ik vaak gehad met uitgaan dat er iemand naar me toe kwam met de opmerking “Volgens mij hebben wij ooit een match gehad op tinder” :cold_sweat:

Ik heb maar twee keer afgesproken via Tinder. De tweede man waar ik mee afsprak ben ik nu mee verloofd :upside_down_face:

Ah dat is echt superleuk! Ik ken namelijk echt geen een ‘successtory’ haha, gefeliciteerd!

Ik bedenk me nu dat mijn vriendinnen echt hele rare mannen zijn tegengekomen via Tinder.

Ik heb ook een nogal fliterige vriendin, die het oprecht prima vind om ooit alleen fuckdates te hebben door Tinder zeg maar. Ze had dus weer afgesproken om op zo’n date te gaan, alleen toen ze er aan kwam stonden er niet 1 maar 2 mannen.
Had die jongen dus z’n beste vriend meegenomen, want ‘Je leek zo geïnteresseerd op Tinder, ik dacht dat moest vast een man zijn.’, en toen mijn vriendin: ‘Uh nee, duidelijk niet he.’
Toen zei die: ‘Maar je vindt het vast niet erg als we je delen toch?’. HA hell no.

^Hahaha sommige jongens willen ook echt alles proberen of het lukt

Ik heb wel een leuk verhaaltje: https://twitter.com/van__nhillevla/status/776527505364750336

HAHA omg what the fuck is dit

Ik heb 4 keer met iemand van Tinder afgesproken en alle keren was het precies dezelfde jongen als op de foto en was het super leuk en gezellig. Een vriendin van me is al 2 keer gecatfisht :’)

Ik gaf nooit mijn nummer op tinder en durfde ook nooit af te spreken. Toen gaf ik een keer mijn nummer, kreeg ik als eerste bericht een dickpic. :""""")

Dear lord, talking about straightforward hahaha

Ik heb tinder maar ik zou echt nooit met iemand gaan afspreken. Vooral omdat ik daar te bang voor ben denk ik. Ik vind het wel heel erg leuk om dit te lezen :slightly_smiling_face:

Hm heb wel badoo gehad. Geen Tinder… Niet direct hilarische verhalen. Maar ik lees mee!

Oh toch wel! Had toen een jongen die me een heel lang bericht stuurde dat ie eigenlijk 14 was en tegenover zijn vrienden op school wilde opscheppen met een mooi meisje en of ik hem wilde helpen. Ik reageerde dat ik t lief vond maar niet kon helpen bleek t een grap :’) jongen was 23 en hield wel van een grapje

Ik heb niet echt hilarische verhalen over tinder. Veel mannen geven snel hun nummer en zijn toch maar op een ding uit. Dat is voor mij meteen een reden om de match op te heffen.

Ken inmiddels best wel al wat mensen die hun huidige vriend via tinder hebben leren kennen en al een tijd een relatie hebben.

Ben inmiddels met twee jongens op date geweest die ik heb leren kennen via tinder. Allebei waren ze in het echt, hoe ze zich op de app voorgedaan hadden. Met de eerste bijna een relatie gehad, totdat hij ineens niet klaar was voor relatie. En met de andere heb ik gisteren de tweede date gehad.

Tinder jongen #1: leuke jongen, aantal dates gehad maar hij wilde niets serieus ivm school en werk.

Tinder jongen #2: again leuke jongen, 2 dates gehad en toen zei hij dat hij nog niet over zijn ex heen was. Toen vroeg ik hoelang het uit was en toen zei hij ‘een paar dagen’. Ik heb dus gewoon met hem afgesproken terwijl hij een relatie had (wist ik niet). Stom dat ik was heb ik toch nog 2 keer met hem afgesproken, niet dat ik iets serieus met hém wilde want hij is duidelijk geen relatiemateriaal maar gewoon voor de fun. Daarna toch afgekapt.

Tinder jongen #3: hele leuke jongen weer, aan het einde van de date ging hij met mij mee naar huis. Echt een uur lang gezoend en voorspel bij mij, maar hij hield zijn broek aan. Ik probeerde hem uit te doen maar hij weigerde steeds. Uiteindelijk toch gelukt en toen begreep ik waarom. Zijn penis was zo groot en dik als mijn duim. Geprobeerd seks te hebben maar lukte niet en het was allemaal heel awkward. Hij is ook niet blijven slapen. Volgende ochtend had hij mij geblokkeerd haha.

Tinder jongen #4: een jongen oorspronkelijk uit Oostenrijk maar was hier voor werk. Aantal dates mee gehad en ook uit eten 2 keer, dit was de eerste keer dat het echt serieus leek en niet alleen seks. Maar hij ging al gauw terug naar Oostenrijk en vervolgens naar China voor werk dus het werd niets.

Tinder jongen #5: een jongen die al vanaf het begin af aan zei dat hij geen relatie wilde en alleen seks en ik vond het best. Deze jongen was het liefste tot nu toe, hij bracht altijd eten mee als hij kwam (vind ik belangrijk haha) maar vroeg ook altijd hoe het met me ging en praatte écht met me. Dit is afgekapt omdat ik uiteindelijk relatie kreeg met een andere jongen en dat accepteerde hij ook netjes. In tegenstelling tot…

Tinder jongen #6: Die nam het niet zo goed op dat ik hem niet meer wilde zien. Ik had op een donderdag met #7 afgesproken en ik was er eigenlijk al zeker van dat dit gewoon de laatste zou zijn, maar #6 was al een paar weken lang aan het zeiken dat hij wilde afspreken. Toch maar gedaan (op zaterdag), ik had vooraf gezegd dat ik geen seks wilde, alleen gewoon gezelligheid. Uiteindelijk toch seks gehad, half dan want hij werd steeds slap :’) sukkel. Maar ik zei netjes de volgende dag dat ik geen tweede date wil, half vanwege #7 en half omdat het gewoon niks was maar dat accepteerde hij niet echt. Hij bleef maar zeiken dat hij nog een keer wilde afspreken. Uiteindelijk niks meer van gehoord gelukkig.

En nu uiteindelijk #7 en daar heb ik een relatie mee! Dat was altijd al mijn ‘‘doel’’ van Tinder, ik gebruikte het niet voor de seks alleen maar ik zocht een relatie. Alleen wilde hun nooit. Ik heb alleen spijt van #6, de rest absoluut niet. Het was voor het eerste dat ik Tinder gebruikte en echt ging daten. Ik heb wel met allemaal seks gehad dus ik ging van 2 naar 9 (of 7 aangezien bij 2 seks niet zo goed ging haha) in ongeveer 3/4 maanden maar maakt mij niet uit haha.

Ik heb godzijdank op tijd ontdekt dat een van mijn matches een catfish is, ga nu testen hoe hard hij door de mand valt :joy:

Mijn pa heeft 2 jaar geleden via Tinder zijn vriendin ontmoet in het buitenland en ze is nu druk bezig met Nederlands leren en ze verzinnen altijd een smoesje als mensen vragen hoe ze elkaar hebben ontmoet :cold_sweat:

Leuk topic! De 1e date met de jongen waar ik nog steeds mee date is er 1 voor in de boeken :grinning_face_with_smiling_eyes:

We zijn eerst uit eten geweest en zijn daarna doorgegaan naar mijn huis. Was allemaal hartstikke leuk en we vielen rond 3.00 in slaap. Om 5.30 ofzo ging de deurbel en stond zijn vader voor de deur. Hij was namelijk vergeten om z’n ouders te appen dat hij niet thuis zou komen. :cold_sweat:

Leuk topic, zie dit maar als een upje :slightly_smiling_face: