hijmaaktmegek.

Er is gewoon éen jongen, die me gewoon echt gek kan maken.
Ik ben echt verliefd op hem geweest, hij was de tweede waar ik echt verliefd op ben geweest.
Ik had wel een paar keer met hem gezoend, maar er was niks uitgekomen. En toen had ik me er eindelijk eroverheen gezet dat het helemaal over is, en nu heb ik zaterdag weer met hem gezoend. En ik krijg er echt maar geen duidelijkheid over. En als ik het vraag komt er ook geen goed antwoord uit. PFFFFF.
hij kan me gewoon echt gek maken, in verliefde zin.
Het probleem is trouwens ook juist, dat het totaaaaal geen playerig type is. In tegendeel juist.
Wat denken jullie?

En me zus maakt me echt helemaal gek. Ik wordt serieus helemaal para van d’r. Kutwijf.
Ik doe één ding niet goed en ik ben direct al een kankerhoer.
Serieus, ik kan dat mens soms echt wel 2 meter degrond in slaan hoor.

En wat moeten wij hiermee? Haha,
wil je weten wat je moet doen met die jongen, of?

Nu zit dat kutlied in me hoofd

welke?:stuck_out_tongue:

Maak me gek, maak me gek met je mond.
Maak me gek, ja de vonken die vliegen in 't rond.
nogwatnogwat van gerard joling xD

Irritant, zulke jongens.
Ik weet ook niet wat je ermee moet.
En dat met zussen herken ik heel goed x’D
Alleen dan in stiefvorm.

Och jongens zijn zo lastig daarin XP Ik heb dan wel een vaste relatie maar de aankomende 2 maanden heeft hij totaal geen tijd voor me, behalve morgenmiddag twee uurtjes… (en dat terwijl we deze maand een jaar samen zijn, heeft hij dus ook geen tijd voor)… opzich hebben we wel aankomende 2 weken toetsweek, logisch, maar hij heeft dus ook steeds feestjes, dan weer van die club dit en dat, dan weer dat dat dat

Maar oh alleen al hoe hij naar me kíjkt- hij doet zooo lief en leuk en ik wil hem echt élke dag voor mezelf, helemaal opeten(A) en dan vertelt hij me dit… Ik word echt gek!(ook van verliefdheid ja)

Misschien is je zus ongesteld?:stuck_out_tongue: Die van mij is namelijk een ander mens(in negatieve zin) als het zover is, ze komt recht uit de hel lijkt het wel:P

Sterkte!

Als je ervoor wilt gaan, gewoon stappen ondernemen om er wat serieuzers van te maken… als er niets meer ontstaat dan wat er tot nu toe is gebeurt, moet je misschien jezelf niet zo plagen door met hem te zoenen en het daarbij laten.

Ligt er aan of je hem vraagt hoe het zit via msn, of in het echt. Als je het via msn doet (of hyves ofzo) zou ik gewoon een keer naar hem toe gaan en op zijn kamer zitten en er over praten. Gewoon in het echt, met zijn tweeën. Dan moet hij je wel eerlijk antwoord geven.

Neeeeh, ik nu ook.