Hij..

Hee. Ik had bijna iets met een jongen alleen toen kwam ik op een feest en daar stond ie met een ander meisje te zoenen:S dus ik ben nu ook hartstikke boos op hem. Maar ik heb het idee dat ie me nog steeds leuk vind, alsof die een spel speelt wat ik niet begrijp… Maar ik wil dus een soort van wraak actie nemen ofso of hem jaloers maken, weten jullie misschien wat?

xx

Als hij met een ander meisje staat te zoenen lijkt me niet dat hy t dan echt meende met jou. dus hij zal je niet echt leuk vinden lijkt me.
dus wraak nemen zal moelijk gaan aangezien hij beetje playertje is.

je kun beter geen wraakactie doen. wel is het slim om er met hem over te praten hoe het nou allemaal zit misschien krijg je dan wat duidelijkheid.
succes!

je kun beter geen wraakactie doen. wel is het slim om er met hem over te praten hoe het nou allemaal zit misschien krijg je dan wat duidelijkheid.
succes!

Mijn vriendin heeft het ook, die begint nu ook te praten van “ja, maar hij vindt me wel leuk, maar het is een spelletje! Hij speelt hard-to-get”. Het is haar grote hoop enzo, wat alleen maar zielig is voor haar: omdat ze gewoon NIET wilt geloven dat hij alles fake-de. Sommige jongens playen nou eenmaal. Probeer jezelf niet voor de gek te houden en get over it.

Geen wraak nemen. Jij moet er juist boven staan, be the bigger person. Vertel hem hoe jij erover denkt en laat 'm daarna met rust. Met wraak houd de drama nooit op.

ik ben al lang over hem… ik vind hem niet eens leuk, maar omdat ie dat heeft geflikt wil ik een soort wraakactie nemen. dus hebben jullie miss een idee? dat is het enige wat ik vraag

Door juist te laten zien dat het je niks kan schelen kan je hem te grazen nemen ( als hij je nog leuk vind ), heb lol met andere mensen en doe gewoon alsof je nog nooit iets met hem heb gehad, dat is het beste. Je kunt beter geen dingen doen waar je later spijt van krijgt, zoals zoenen met een ander of zo…

Nee ik was ook niet van plan met een ander te zoenen, maar dankjewel!
:slightly_smiling_face:

the best revenge is doing well :grin:

eigenlyk vooral wat de anderen zeggen,
maarja,
door hem te laten zien dat het jou
nix kan schelen,
of dat je doet alsof,
dan voelt hy zich al een stuk minder zekerder denk ik. ;3.
iig, succes. (: xd’.

Dankje!
Wraak op de players(6) Haha:p

waarom verlaag je jezelf tot zijn niveau?

echt laat hem links liggen en wees kortaf als hij iets tegen je zegt…
dan heeft ie het snel genoeg door

Denk dat hij de zoen met jou voor één keertje zag, net als de zoen die jij hebt gezien?

player…

De ultieme wraakactie is doen alsof het (/hij) je niks boeit denk ik toch.