Hij..

Er was een jongen die ik leuk vond en hij mij ook… We hadden 2 maanden, ik hield van hem, en hij ook van mij. Maar na die 2 maanden ging het uit. Het was al een paar weken uit, en ik ging helemaal stuk… Ik dacht dat het nooit meer goed zou komen. Ik deed van alles voor hem maar het kwam niet goed… Maar een paar dagen later, kwam hij zelf weer terug en vroeg om een nieuwe start een nieuw begin… En ik accepteerde het… En zo gingen we 2 weken door… Daarna ging het weer uit om en de rede weet ik dus niet… Hij deed beetje raar ik vroeg wat er was en hij zei niks. Ik vroeg na een paar uurtjes wat er was, Maar hij zei laat mij met rust. We praatte sindsdien al dagen niet. Ik zei dus weer of er iets was. Waarom hij niet praatte, hij zei nee ik praat met me vriend en zo een meisje… En toen werd er van een mug een olifant gemaakt. En daarna zei hij: Ik heb mijn beslissing gemaakt ik wil niet verder ik zei: ik wil ook niet verder.(Terwijl ik het zei omdat hij het zei)

Ik weet echt niet wat ik moet doen… Ik wil hem terug… Hebben jullie tips ofzo?

(is voor een vriendin)

Waarom is het toch altijd voor een vriendin?

Omdat ik er niet mee zit en mijn vriendin wel, ik wou der even helpen :slightly_smiling_face:?

Er is een kleine kans dat het nog wat wordt.
Als ik haar was zou ik hem gewoon vergeten.

Is het heel gek als ik he tniet geloof dat het voor een vriendin is?

haha geloof er niks van dat het voor je ‘vriendin’ is
wees toch eens eerlijk iedereen! :slightly_smiling_face:

Omg, geloven jullie me echt niet :astonished:?

Wat maakt het uit of het voor een vriendin is of voor haar?

Hehe, daarom dus…

upp…

Het klinkt inderdaad niet geloofwaardig maargoed.
Ik zou het een weekje laten rusten en dan rustig (mail/brief) vragen wat er was. Maar het is vrij duidelijk dat hij jou/je vriendin niet meer leuk vindt, dus dat het waarschijnlijk ook niks meer wordt…

als hij haar niet wilt, dan is het klaar toch?

dit klinkt echt als een 10-jarigen verkering. Sorry.

Dat laatste zinnetje doet 't ‘m. :’)

Oef, oke jullie vinden 10jarige tips. Ja maar hoe moet ze het dan verwerken? ze geeft gewoon echt zoveel om hem…

Nou, leuke dingen doen, muziek luisteren, chocola eten. En jij als vriendin moet haar steunen.

Dat doen we dus ook, we spreken af gewoon meiden dingen doen enzo, Op school is het niet zo erg maar als ze thuis zit…

iedereen heeft wel is liefdesverdriet en iedereen komt er wel overheen op een gegeven moment.