Hij.....

Sinds ik … heb gezien vind ik hem leuk
Ik heb een folderwijk in zijn buurt
Elke keer wanneer ik een folder door de brievenbus bij zijn huis gooi hoop ik hem te zien

Mijn probleem:
Hij heeft mij wel eens gezien maar wat nu?:face_with_raised_eyebrow:?
Ik weet z’n naam niet eens

Spreek hem als je hem gewoon een keer ziet aan. En als je hem echt graag wil zien loop dan ‘toevallig’ en keer in zijn straat rond ofzo.
Ken je anders mensen die bevriend zijn met hem, of zit hij bij je op school oid? Als dat zo is kun je via vrienden van je beter in contact met hem komen.

ik weet niet, ik denk dat je zal moeten wacht tot je hem tegenkomt… En dan eigenlijk aanspreken mar dat lijkt me lastig.

Ken je mensen uit de buurt? Spreek dan een beetje vaker met haar/hem.
Niet té veel, want dan voelt zij/hij zich gebruikt omdat je hem leuk vindt.
En anders zeg je gewoon eens hoi als je hem ziet…
't Is al een begin hè! :]

als je hem een keer ziet als je weer de krant bezorgt zeg dan gewoon Hoii
en dan zie je wel weer verder :slightly_smiling_face:

De deur open gooien als je ziet dat ie aankomt, de folders aannemen XD en jezelf voor z’n voeten gooien.
Nee klinkt ook zo vreemd.
Gewoon hoi zeggen als je hem ziet, en oogcontact maken.

thnx voor julliie reacties
x

en hoe gaat t nu? al vorderinge? (A):grinning:

echt krantjes? of post? want dan weet je zijn achternaam al…
Hangt er geen naambordje met naam en achternaam?
hyves!

heeeeey
neeej nog steeds geen ontwikkelingen ofzo:(
staat geeen naambordje ofzo bij z’n huis en ken niemand uit die straaat:(
echt balen
x

Dan zeg spreek je togh gewoon iemand aan; hee luister weet u toevallig de achternaam van de mensen die in dat huis wonen?

je kent ze togh niet…

jah of je kan heel moeilijk doen en zn geschate leeftijd en woonplek intype op hyves en dan toevoege als vriend gewoon eerlijk zijn dat je hem wel ziet staan niet geschoten is altijd mis

Doe een briefje door de brievenbus?

Gewoon dat je hem een leuke jongen vind, met je email erbij ofso.:slightly_smiling_face:

heeeeey
de plaats waar ik woon is niet zo groot dus thnx voor de tip om op hyves te zoeken:D was ff zoeken maar heb vakantie:D
denk dat ik hem gevonden heb maar er staat geen foto bij zijn profiel ofzo dus wat nu?:face_with_raised_eyebrow:
x

gewoon toevoegen :slightly_smiling_face: en dan zie je wel :stuck_out_tongue:
je kunt altijd nog zeggen dat je dacht dat t iemand anders was (A)

Je kan ook als je hun straat hebt gehad hun per ongeluk overslaan. & dan teruggaan en aanbellen van sorry volgens mij heb ik jullie huis overgeslagen. Dan maar hopen dat hij de deur opent…

Of je lult dat je nu alle huizen voor een bepaald krantje op naam moet afgeven. & je wil graag hun naam weten of ze in de bepaalde woonbuurt zitten die het horen te krijgen. Maar dat is weer beetje tever gezocht.

ja dat eerste is best een goed idee

Heeeeeey
thnx voor al jullie reacties met allemaaal ideeeeeen
zou er zelf nooit opkomen
nu moet ik het alleen nog durven
al jullie nog meer ideeen hebben post ze!
Moet morgen weer folderlopen hoop dat ik hem tegen kom
xxx

Heeeeey:D
Ben achter zijn achternaaam gekomen
moest bij zijn huis post brengen
heb gezocht op hyves maaar kan hem niet vinden
die andere was dus iemand anders
wat nu??
x

wat die anderen dan zn broer ofzo/?

doe een briefje en beschrijving van die jongen met mail aderes in brieven bus doet die lulig vertel je niet wie je ben en doet die lief wel:P

hij vind het vast heel cool een aanbiddet