hij zoent niet zo goed

mijn vriendje zoent niet zo goed
alleen vind het een beetje stom om het tegen ehm te zeggen
en hij gebruikt zne tong echt never
unbelievable!
weet iemand wat ik hiermee moet doen?

En als jij je tong gebruikt? Doet hij dan niet mee? En anders moet je denk ik toch gewoon zeggen, anders komt er nooit verandering in

ja dat heb ik al geprobeer dhij is er wel een sin mee gegaan maar toen :woman_facepalming: moest ie lachen

Dat deed ik in het begin ook toen ik nog nooit had gezoent. Mijn toenmalige vriendje zei dat ook gewoon tegen mij & dat vond ik helemaal niet erg. Juist fijn, anders komt het nooit goed! Mijn huidige vriendje had ook nog nooit gezoend en deed het dus ook zonder tong. Dat heb ik ook gewoon tegen hem gezegt en hij bedankt me er - nu bijna 9 maanden later - nog steeds voor :’).

Nog een keer zeggen.

Beter te weinig tong, dan te veel. Ik spreek uit ervaring :face_vomiting:

jaaah
want mijn vriendje die had wel is een par keer gezoend maar niet echt heel lang of goed denk ik
hij had meer moeten oefenen dnek ik
maar hoe meot ik het dan subtiel aan hem zeggen?

gewoon tijdens het zoenen in zijn oor fluisteren; ik vind het lekker als je wat meer tong gebruikt…

hmm
ja dat ga ik proberen bedankt voor de goede tips!
ik hoop alleen maar dat ie niet gaat zitten giegelen

haha dat klinkt echt grappig xD

ja eigenlijk wel
XD

Giegelen? Is hij wel serieus ofzo xD Hahaha, eigenlijk klinkt 't best wel heel grappig. Is hij niet een meisje ofzo, lol.

hahahaah idd XD

ja nou met giegeln bedoel ik gewoon lachen
maar ik denk omdat hij zo zenuwachtig is
een zenuwenlachje
wel heel grappig
maar soms is wel erg irritant

Gaat vanzelf wel over. Misschien voelt hij zich nu nog een beetje ongemakkelijk maar dat komt nog wel :]

gewoon zeggen toch, beter dat dan dat je ellendig zoent

awh hij is gewoon nog een beedje zenuwachtig en het is nog wel best nieuw voor hemwwaarschijnlijk word het vanzelf beter:)en anders gewoon een grapjes overmaken van ga is je tong draaieXD

Gewoon zeggen;
he ik zou het fijner vinden als je wat meer … doet
en wat minder van…
Je vriendje moet daar maar tegen kunnen hoor! =)

Zó herkenbaar.
Ik had ooit met een vriend van mij gezoend, en die deed dat dus ook niet…
Dat zoent echt gewoon NIET, dan blijf je maar zoeken hahaha…
Indd gewoon zeggen :grinning::smiley: En je kunt op zoooooveel manieren zoenen joh, daag 'm een beetje uit :grinning: vinden ze leuk :wink: