hij zoent met een ander

Ik was al 5 maanden bezig met een leuke jongen via msn, maar ik zat soms ook bij hem in de klas. Op school durfde we niks te zeggen, maar op msn praatte we soms wel 6 uur achter elkaar. We begonnen elkaar heel leuk te vinden en we hebben ook gekust (gewoon op de mond) maar verder niks… We zouden binnenkort gaan afspreken, maar ik wilde dat eerst niet. Hij wilde dat wel heel graag en zei dat als ik niet wilde afspreken, het niks kon worden en het dus over was. Gisterenavond smste hij allemaal lieve dingen, en vanmiddag smste hij ineens dat hij met een ander meisje had gezoend die hem leuk vond! Terwijl hij gisterenavond nog zei dat ik alles was wat hij wilde. Ik voel me echt heel erg slecht nu, en ik weet niet wat ik moet doen. Hij wil wel nog vrienden blijven, maar wil ineens niks meer met me omdat we dan toch weer ruzie krijgen -zegt hij?-
Ik wilde graag mn verhaal kwijt, omdat ik er echt héél erg mee zit, en ik niet weet wat ik moet doen en of dat jullie misschien weten of ik iets verkeerd heb gedaan?

Ehm als hij dat naar jou smst denk ik dat ie je jaloers wilt maken, of et nou waar is of niet.

Nou, ik zou kappen met die jongen :wink:

Dat dachten vriendinnen ook al. Maar hij wil dus ineens ook niks meer met me, en ik snap het gewoon niet.

Vraag het aan hem?

Ik vind persoonlijk eigenlijk dat jij niks te zeuren hebt. Je kan de boot afhouden, maar als ie wegvaart boos worden. Je hield hem aan het lijntje en tja daar heeft ie dus een zin in. Misschien dat je hem kan vertellen dat je er mee zit en gewoon een goed gesprek hebben?

Ik heb hem gezegd dat ik erover wilde nadenken. En gisteren zei ik dat ik het wel wilde. Ik heb ook gezegd dat ik er heel erg mee zit, en dan gaat ie een flauw smsje sturen met; Ik zal wel zelfmoord plegen, oke? :stuck_out_tongue:
Toen werd ik echt pissig… Maar hij is dus niet op school (uitwisseling) en hij heeft geen internet (verhuizing)…

ik zou die jongen serieus even laten weten waar het op staat.

Ik vind het wel een beetje logisch. Ik snap het wel dat een jongen niet zit te rekenen op een meisje wat leuk is via msn maar niet wilt praten op school en niet wilt afspreken, dan hou je hem wel een beetje aan het lijntje. En tja het is een jongen, die blijven daar niet op wachten.

waarom wil je niet afspreken?
zo kan het nooit wat worden dus helemaal terecht jongens hebben ook behoeftes& jongens wachten niet eeuwig.

ik ben het eens met een paar meiden.
jongens wachten echt geen eeuwen op een meisje hoor.
als jij niet wilt afspreken houd je hem zelf op afstand.
hij weet ook niet wat jij wilt.
je kan niet altijd van twee walletjes blijven eten.
jij had hem op afstand gehouden en nu gaat hij door.
best wel logisch toch?

Ja, dat snap ik ook wel. Maar ik had juist gezegd dat ik wél met hem wilde afspreken. En hij had zelfs nog nooit eerder gezoend, en dan zoent 'ie ineens met een ander meisje!

waarom wilde je dan toen niet afspreken -.-

het voelde gewoon niet goed toen, ik weet niet precies waar het aan lag…

dan ist nu te laat…

Een vriendin van mij belde gisterenavond op, dat hij het nu met dat meisje heeft… zelfs zijn vrienden vinden hem triest, over hoe hij mij heeft behandeld. En gisterenavond waren ze dan nog met een groep op school voor die uitwisseling, maar daar had hij alleen nog maar dat meisje want zijn vrienden keken hem ook niet meer aan. Want hij was dus ook al blijkbaar 2/3 weken met haar bezig, en als ik niet wilde afspreken binnen nu en een week, koos hij voor haar. Dus ik denk dat het helemaal voorbij is, want ik heb 'm gisteren aan de telefoon helemaal kapot gescholden maar hij zei niks, behalve dat hij het vandaag zou uitleggen… :s

tja, ik wil niet vervelend doen maar je hebt je kans laten gaan. die jongen was al een tijdje met dat meisje bezig, want dat meisje vond hem wel heel erg leuk en dat vond hij ook wel intressant. maar hij vond jou leuker, dus hij had stille hoop dat jij met 'm zal daten zodat hij meer bevestiging voor hemzelf zal krijgen dat hij idd voor jou moet gaan! maar je hield de boot af. hij dacht dus dat jij 'm niet zo leuk vond als hij jou. hij koos dus vanzelfsprekend voor dat andere meisje. door dat smsje probeerde hij je jaloers te maken en je duidelijk te maken: dikke pech voor jou, ik heb nu een ander, zoek het maar uit!
beetje eigen schuld, dikke bult. maar als 't op dat moment voor jou echt niet goed voelde, heb je toch het goede gedaan. en is het jammer dat je kans nu voorbij is. laat die jongen maar lekker gaan. geen aandacht meer aan besteden. wanneer hij toch weer contact met jou zoekt, probeert hij je alleen maar jaloers te maken. laat de hoop maar varen.

achja, aan de ene kant had jij misschien iets anders moeten doen maar aan de andere kant als je nu hoort dat ie al 2/3 weken met een ander meisje bezig is dan moet je denk ik gewoon blij zijn dat het niks is geworden tussen jullie.