hij zit me gewoon in de zeik te nemen!

Ik had laatst met hem een paar msn-gesprekken en de eerste gesprekken die we hadden waren wel gezellig en we zouden zelfs wat gaan afspreken. Maar de avond voor de dag van ons afspraakje gingen zijn vrienden tegen me praten op msn onder zijn naam. Ze zaten allemaal heel vaag en oversekst te doen en me allemaal hoer te noemen enzo (ze hadden als wel gezegd dat ze zijn vrienden waren). Maar de dag daarna vroeg ik aan hem waarom hij zo vaag deed en toen zei hij alleen ja vond ik wel grappig, maar wel goed voor je ego heh? Ik vind hoer genoemd worden persoonlijk niet erg goed voor mijn ego. Gisteren praatte hij weer tegen me op msn en toen ik hem vroeg hoe het met hem ging zei hij: “heeeel goed ik heb een super leuk meisje ontmoet!” toen ik maar droog leuk zei begon hij te lachen en zei hij dat hij het wel heel erg grappig vond. Volgens een vriendin van me zijn er dus twee opties:

• of hij probeert me gewoon te kwetsen en zit hij me gewoon in de zeik te nemen.
  • of hij wou duidelijk maken dat ik dat leuke meisje was.
    Hij is echt heel vaag bezig en ik wil gewoon duidelijkheid. Wat zou hij hiermee kunnen bedoelen? Help me aub!

xxxx

ik zou al op m zijn afgeknapt…

dumpen die lul

wat een loser.

Wat een eikel

Dumpen!

Jezus, waarom zou hij dit in godsnaam doen? Hij denkt gewoon dat ie dit kan maken, maar dit is niet normaal. Ik zou zeggen: ben je nu wel serieus genoeg? Natuurlijk wel face to face, en dan niet in de lach schieten, gewoon geirriteert kijken. En dan een serieus gesprek aan gaan. Begrijp wel dat dit zo niet langer kan!

Ik zou hem nog aanspreken over hoe hij doet, en hem daarna negeren.

maaar sirieus, wat een lul is dat o.O

Als hij niet lullig had gedaan was de 2e optie miss nog een mogelijkheid. Maar aangezien hij er wel heel luchtig op reageert dat zijn vrienden je hoer noemen kun je maar beter van het 1e uitgaan. Wat een mafkees zeg.

vond ik nou ook al…:grinning: Well it’s his loss!

Correct me if I’m wrong, maar hij zei toch dat hij een heel leuk meisje ONTMOET had? En hij kende jou toch al…

Maar sowieso, die gozer is niet leuk bezig, ik zeg dumpen die handel! Totally his loss!

nee je hebt daar wel een punt hoor maar hij doet altijd zo vaag en op msn is hij echt een droogkloot gewoon :S

Wat een rare kerel, niet mee verder gaan zou ik zeggen.

inderdaad.
maar jensen ackles zou zoiets nooit doen he? :grinning_face_with_smiling_eyes:

ja nou zit je hem een beetje recht te praten dat hij er eigenlijk niks aan kan doen, wel dus, wat hij deed was nou niet bepaald normaal, gewoon een rare gozer.

geen respect voor je… ik zou een tijdje niet tegen m praten en alles van zijn kant laten komen…