Hij & zijn beste vriendin.

Van my mag ie best een goeie vriendin hebben hoor, hij heeft mij toch gekozen als vriendinnetje :laughing: En tjaaa ik heb toch ook leuke vrienden (waaronder boys dus), wrm zou hij dat niet mogen?

Nouja, geen béste vriendin. Hij heeft eigenlijk 2 ‘goede’ vriendinnen. Ik heb er geen problemen mee, als hij maar niet te veel&vaak verteld over wat hij met ze heeft gedaan en hoe leuk het was etc.

Hij vindt mijn gewone vrienden niet zo top. Nouja, de helft ofzo. Vooral de homo’s vindt ie vreselijk.

mijn vriend heeft geen beste vriendin, als hij dat wel zou hebben dan uhh heb ik dat te accepteren maar denk wel dat ik jaloers zou zijn! :slightly_smiling_face: denk ik dan…

Ik heb geen vriend maar als ik die zou hebben en hij een beste vriendin heeft… Tsja ik zou misschien op sommige momenten best jaloers kunnen zijn maar aan de andere kant, hij koos mij als vriendin en als hij liever met haar was geweest dan was hij wel voor haar gegaan.

Heb zelf een hele goede vriend en zijn vriendin heeft echt een hekel aan mij omdat ik zo goed met hem omga/hem zo goed ken. En ik vind het nogal moeilijk te begrijpen dat ze me zo haat want ik zal hem echt nooit van haar afpakken xD Ik zie hem meer als een broer. Daarom zal ik zelf ook wel even nadenken voordat ik zeg dat ik de beste vriendin van mijn vriend “haat”.

mijn vriendje heeft ook een beste vriendin en ik kan het opzich heel goed met dr vinden maar ze heeft steeds van die irritante trekjes en ze zegt wel 100x van: ‘ja F en ik zijn zulke goeie vrienden we kunnen echt alles tegen elkaar zeggen, blabla’ daar wor ik soms een beetje moe van of dan zegt ze:
ja als er problemen zijn dan losse we het met zn 3e op en ik vind dat heel aardig maar wat wij samen hebben daar hoort zij niet BIJ en soms lijkt het wel of dat er op begint te lijken…
dat we meer iets met zn 3e hebben omdat zij zich af en toe zo opdringt ook aan mij.
ik weet niet zo goed hoe zij dit nu ziet:
of ze is jaloers op wat wij hebben
of ze doet het onbewust maar ik ben zeker niet jaloers op de ‘beste’ vriendin van mn vriend en ze is zelfs een soort vriendin van mij maar ze begint me gewoon steeds meer te irriteren

ik denk niet dat ik ermee zou zitten…
en als k da wel doe, zou ik het belachelijk van mezelf vinden
want ik heb namelijk zelf ook een beste vriend
en daar moett hij dan ook maar tegen kunnen :stuck_out_tongue:

zijn beste vriendin vindt mij leuk, maar ik haar niet. ze heeft het bijna verpest tussen ons…

Ja, het is hoe je het bekijkt. Ik ben zijn beste vriendin. Maar er is 1 meisje in hun ‘groep’ zeg maar. Maar zij is ook echt mijn beste vriendin, ik heb haar heel goed leren kennen, en dankzij haar wisten wij van elkaar dat we elkaar leuk vonden enzo. ze is echt heel vet. als we uitgaan met die groep, gaat zij ook mee en dat vind ik echt heel leuk. Ze is dus ook echt een goede vriendin van mij. Dat was ze eerst ook al, maar nu nog beter. Ze spreken niet af ofzo met z’n 2e, maar ze gaan gewoon met elkaar om in de ‘groep’. Ik heb er echt geen problemen mee.

Mijn vriend heeft twee beste vriendinnen, waarvan ik er 1 ben :relieved:. Die andere vriendin kent hij al járen, al voordat hij mij kende. Ik vind haar ontzettend aardig, ze heeft een aantal dezelfde interesses en daarin kunnen we elkaar goed vinden. Zij is de vriendin van de beste vriend van mijn vriend, maar met die jongen kan ik het dan weer net niet zo goed vinden haha.

Mijn vriendje heeft wel beste vriendinnen. Ik vertrouw hem wel, maar soms wordt ik er wel een beetje jaloers van. Al die meiden noemen hem schat, en elke krabbel eindigd dan met “houvanjou” etc. Ik wordt daar soms wel onzeker van. Zeker omdat veel van die meiden hem leuk vinden of vonden. Maar eigenlijk heb ik geen reden om jaloers te zijn.

myn ex had ook een beste vriendin en ik mocht haar zo erg niet !
ze knuffelden telkens en auhoeren enzo
ik had daar zn hekel hij gaf haar meer aandacht dan mij !!:expressionless:
egt sukkel is die jonge
gelukkig is het nu uit :slightly_smiling_face:

Mijn vriend heeft een beste vriendin ja, en soms kan ik er echt strontjaloers op zijn. Ze hebben ook echt zo ‘flirt’ vriendschap bluh. En om het dan nog wat erger te maken, ik vind haar echt een overdreven huppelkut.

Gelukkig vind tie mij het leukste :smiling_imp:

soms lijkt het wellis alsof die vriendin nog leuker is dan jij,
dat hij meer met haar lagt dan jou,
daar kan je zo gek van worden
maar hij koos wel jou? toch :grin:

Mijn vriendje heeft ook een beste vriendin, maar die heeft verkering mt mijn beste vriend, tis eigenlijk gwn een cirkeltje :grinning: Best koel ^^

Ik heb wel een beste vriend! kan het gewoon super goed met jongens vinden.
Maar hij heeft geen vriendin dus ook geen last van, alleen met zijn ex kon ik het best goed vinden :slightly_smiling_face:
x

Mijn vriend heeft een aantal ‘gewone’ vriendinnen, waarvan ik eerst super onzeker werd, maar hij gaat toch wel 100% voor mij :slightly_smiling_face: T is ook echt zo’n schatje (L)

mijn vriend heeft wel vriendinnen, maar ik ben zn beste vriendin :slightly_smiling_face: (denk ik…)
t kan me niet zo veel schelen als hij met andere meisjes om gaat, ik vertrouw hem helemaal!
hij heeft trouwens meer reden om jaloers te zijn op MIJN beste vriend. die bleek laatst verliefd op me te zijn…
mja ik hou van mn schatje!

ik heb een beste vriend, in het ebgin had mijn vriendje daar heel veel moeite mee, maar nu hebben ze elkaar leren kennen en gaan ook gewoon met elkaar om als ik er niet bij ben:P

& als mijn vriendje een beste vriendin zou hebben zou ik er denk ik geen moeite mee hebben.

Myn vriendje heeft ook een beste vriendin. Ik ken haar niet zo heel goed, maar weet dat ze wel aardig is.
Ik en mijn vriendje is niet echt heel erg bekend dat we wat hebben, maar ik wéet gewoon dat zíj het weet. Opzich vind ik dat wel leuk, maar ik wil ook contact met haar zoeken enzo maar durf ik niet en weet niet hoe eigenlijk…:thinking:

Nee mijn vriend heeft geen beste vriendin, hád maar die woont ergens in het buitenland. Daar heeft ie al 4 jaar niks van vernomen. Alleen een paar goeie vrienden, ook wel meisjes maar daar spreekt ie bijná nooit mee af, ja als ze met een vriendengroep zijn nooit alleen ofzo.