Hij & zijn beste vriendin.

Heeft jouw vriendje een beste vriendin en wat vind jij ervan? Kan je het met haar vinden of vinden jullie elkaar echt niet aardig? En als hij er geen heeft, zou jij het erg vinden als hij een beste vriendin heeft?

Ik ken veel meisjes met een beste vriend, ik heb er zelf ook één, maar ik hoor eigenlijk nooit verhalen van het vriendinnetje. Behalve dan van het vriendinnetje van mijn beste vriend met wie ik het erg goed kan vinden :]

Mijn vriend heeft geen beste vriendin, wel een paar gewone vriendinnen. Daar heb ik geen probleem mee, en zou het ook niet erg vinden als hij een beste vriendin krijgt!

oke verkeerd begrepen :stuck_out_tongue:

Hij heeft een goede vriendin… (helaas z’n ex), maar daar kan ik het goed mee vinden =D…
Hij niet zo met mijn (mannelijke) vrienden

Ja hij heeft een beste vriendin, ook z’n ex en ik mag dr echt niet. Ze is ook echt het tegenovergestelde van mij, dat hij op mij én op haar valt

ja dat heeft ie… is ook een ex van hem. eerst haatte ik haar echt nu kan ik wel goed met haar opschieten.

Mn ex heeft zóóó veel beste vriendinnen . Ik ergerde me dood aan hun, van die arrogante typjes. Jak!

Ik weet zeker dat áls dat het geval was ik dodelijk jaloers zou zijn :p.

Ik heb haar nooit gemogen =)

als ik een vriend had dan zou ik wel jaloers zijn op dat meisje, omdat hij waarschijnlijk haar toch wel (soms) meer zou vertellen dan mij.

Maar ik zou hem daarvoor niet gaan dumpen ofzo. Zelf kan ik het ook goed vinden met een paar jongens, sommige heel goed, andere gwoon normaal. En daar moet mijn vriendje (zodra ik die heb) geen moeite meehebben :slightly_smiling_face:

Blijkbaar hebben die jongens meestal de ex als ‘beste’ vriendin.
De mijne heeft dit ook.
Kan dus totaal niet met haar door een deur ken haar al langer als vandaag.

Myne heb volges my 2 beste vriendinne, eentje is egt aardig die andere ken ik nie so maar lijkt me ook aardig

ik heb geen vriendje,
maar ik zou er niet mee zitten als hij een beste vriendin had.
ik vind ook dat hij er geen punt van moet maken dat ik een beste vriend heb…

Myn vriend heeft een paar beste vriedinnen & dat zijn mijn beste vriedinnen ook , =D dus dat komt goed uit voor de rest kan ik met veel van zijn vrienden goed vinden & andersom ook . Alleen myn beste vriend is zijn neef … maar dat vind hy niet zo heel leuk omdat ik & zijn neef vroeger heel close waren

ik zou het niet zo leuk vinden. tenzij ik haar ken en als ik haar natuurlijk mag. jongens hebben vaak van die beste vriendinnen die ik niet mag! die pech heb ik altijd. ik vind het ook altijd vervelend als een jongen broers heeft, die broer heeft dan een vriendin. met die meisjes kan ik het ook nooit vinden. ik snap ook niet hoezo, haha. maar ik heb zelf ook een beste vriend. dus mijn vriendje (die ik nu niet heb) moet wel tegen hem kunnen, mijn beste vriend is zo leuk… iemand een vriendje nodig? hij’s nog single. hij’s 14 jaar en woont vlak bij utrecht. eenmaal andermaal?

Ik ben altijd de beste vriendin.
Een van mijn beste vrienden woont anderhalf uur van mij vandaan, dus als ik daarheen ga, blijf ik daar slapen.
Maar dat is gewoon echt niet met bijbedoelingen.

Zijn exvriendin zei dat ze het goed vond, achteraf bleek van niet.
Ik snap het opzich wel, maar ik zou het echt zonde gevonden hebben als mijn vriendschap met een jongen kapot zou gaan om zijn vriendin.

hij had het er nooit over, totdat ik een keer op zijn hyves kwam, en heel veel krabbels zag van een of ander meisje, met het begin heey schatje, en het eindigde met ik hou van jou.
ik wou toen wel weten wat er aan de hand was. en had het hem gevraagd.
hij zei dat het een hele goede vriendin was. en dat ik hem moest vertrouwen.
ik kreeg dat meisje op hyves en we krabbelde een beetje met elkaar,
maar gerustgesteld was ik niet.
2 weken later maakte hij het uit. want hij vond dat ik er niet mee kon leven
(hij moest me gewoon eerlijk zeggen wie dat meisje was!)

ik ben ook altijd de beste vriendin.
maar ik zou het ook niet erg vinden
als mn vriendje een beste vriendin
zou hebben.

Wow best veel vriendjes hebben hun ex als beste vriendin zeg =O

nou mijn beste vriend is niet mijn ex; we vinden elkaar ubercool, maar als lovers? NEVER XD