Hij ziet me nu als 'gewoon een goede vriendin'

Hooooi.
Ik moet even mijn verhaal kwijt…
Ongeveer 7 maanden terug ontmoette ik een jongen op een feest van een vriendin. Ik vond hem gelijk al leuk en hadden ook gedanst enzo.
Msn en 06 uitgewisseld en veel met elkaar gesproken.

Ondertussen vond ik hem steeds leuker. Ondanks dat we elkaar alleen via msn spraken en via de sms… Vervolgens met oud&nieuw zag ik hem voor de 3e keer en nog steeds vlinders. Toen weer gedanst en geknuffeld toen ik naar huis moest.
Daarna wilden we steeds weer wat afspreken maar het kwam er niet van. Tot gisteravond. Ik helemaal happy omdat ik hem weer zou zien. En op msn was ie steeds heel lief en zei hij elke keer dat we nodig moesten afspreken. en dat ik echt uit moest gaan omdat we elkaar dan konden zien. Nou vlinderaanval in mijn buik.

Dus gisteravond zag ik hem weer! Gedanst en ik lag met mijn hoofd op zijn schouder en hij zijn handen niet alleen op mijn rug, zeg maar ;p
Hij pakte mijn hand steeds als we ergens heen gingen lopen, met vingers verstrengeld. Alles helemaal leuk, tot vanmiddag op msn. :frowning_face:

Hij wilde eigenlijk even wat zeggen. Dat hij me een leuk meisje vond, maar hij wilde goede vrienden blijven. Hij vond me een erg gezellige vriendin.
Of ik dat ook erg vond?
Dus ik zei; ik vind je eigenlijk wel meer leuk dan een gewone vriend.
Hij; oh, ik voel me wel vereerd. Maar je vindt het niet erg?
JAWEL!! Maar ik zei dus; Nee hoor! Wat mij betreft blijven we gewoon vriendjes.
Maar ondertussen baal ik enorm. Had zo gehoopt dat het wat zou kunnen worden. Ook omdat we bij het dansen zo dicht tegenelkaar aan stonden & ik eigenlijk hoopte op een zoen (aa.

Nou, sorry voor het lange verhaal maar ik moest het gewoon even kwijt.
Hebben jullie misschien tips voor me waardoor ik me minder rot voel? Ik vind hem nog steeds onwijs leuk en lief en mooi en knap en ooooh wat nog allemaal meer.

Nou alvast dankjewel.
~ Liefs

oei, dat is inderdaad wel een tegenvaller!
Niet zo fijn van hem dat hij je een tijd aan het lijntje heeft gehouden. Maar je mag wel blij zijn dat hij eerlijk tegen je is, het had veel erger kunnen lopen :slightly_smiling_face:
Ik denk dat je misschien bet eventjes wat afstand van hem neemt? Zo krijg je de kans om hem te vergeten. Als hij toch steeds weer contact met je op neemt (hij vind je een goede vriendin, dus dat kan) dan kan je best zeggen dat je toch even tijd nodig hebt, en dat hij je even gerust moet laten.
Sterkte & succes (:

Ja inderdaad maar goed dat hij eerlijk is!
Dankjewel voor je reactie. Ik hoop echt dat ik hem uit mijn hoofd kan zetten.
Maar het zal me wel lukken! En ik mag eigenlijk ook wel in mijn handjes knijpen als hij een goede vriend is, ondanks dat ik hem weinig zie en alleen via msn en sms spreek. Weet ik in ieder geval dat hij me ook zal begrijpen…

En misschien is er nog hoop, het gebeurt toch wel eens dat goede vrienden soms veel dichter naar elkaar teo groeien en alsnog wat krijgen?

ja natuurlijk gebeurt dat :grinning: Maar hoop daar niet teveel op, want anders moet je misschien nog een teleurstelling verwerken :slightly_smiling_face:
Ik hoop ook voor jou dat je hem vlug uit je hoofd kan zetten :wink:

Ik zou je daar niet op focussen idd, de kans dat dat gebeurt is kleiner dan dat het wel gebeurt en dan blijf jij steeds verliefd op hem, en misschien krijgt hij een nieuw vriendinnetje, heb jij meer verdriet en lopen er ondertussen allemaal leuke jongens aan je neus voorbij zonder dat jij het doorhebt… :slightly_smiling_face: