Hij ziet me niet staan!

Jaja, standaard probleem, ik weet het, maar ik zit er nou eenmaal mee :]
Ik werk met zo’n jongen, naja, ik werk bij de AH en hij vult vakken terwijl ik bij de kaas enzo sta… Dus we hebben niet zo veel met elkaar te maken. Anyways, ik vind hem dus leuk! Alleen ziet hij me absoluut niet staan… Ik praat niet zo veel met 'm, wel hoi enzo, maar niet zo veel gesprekken ofzo. Ik heb er ook niet echt kans voor want altijd als hij langs loopt dan is hij ergens mee bezig, and the same goes for me. Het is wel werk weet je :] En ik zie hem maar 1x per week.
Ik probeer het wel hoor! Vandaag ging ik een pleister bij 'm omdoen. En toen later op de dag liep ik voor z’n neus tegen een deur op, maargoed, daar gaat het even niet om :]
Iemand tips? :grin:

Misschien als je de volgende keer hem tegenkomt en hij is bezig met werk zoiets vragen als; lukt het een beetje? Gewoon de standaard dingen, kleine dingetjes leiden vaak tóch tot een gesprek. Hij zal je heus niet negeren als je zoiets vraagt, maar er juist wel leuk op in gaan (i think). Maar 't is natuurlijk ook een kwestie van durven.

Jaa dat is misschien wel een idee! Maar ik sta nooit alleen als ik met hem werk en dan is er zo’n vrouw die altijd op me let of ik wel werk enoz, maar misschien kan ik d’r wel ontwijken! :stuck_out_tongue: