Hij ziet me niet staan..

Ik ben echt hopeloos verliefd op een jongen, die gewoon onmogelijk te krijgen is. Ik ken hem om eerlijk te zijn niet, hij zit bij mij op school, en ik heb nog nooit met hem gepraat ofzo. En hij kent mij dus dus helemaal niet (volgens mij), hij kijkt wel soms naar mij als hij voorbij loopt, of als ik in de pauze ‘perongelijk-expres’ langsloop. Maar verder laat hij niet echt merken dat ie ook maar iets in me ziet. Hij kent wel veel mensen die ik ook ken, bijvoorbeeld vrienden van mijn broer die ook op deze school zitten, en misschien mijn broer zelf, en ook de broer van een vriendin van mij kent hem…
Ik ben echt verschrikkelijk verliefd, en mijn vriendinnen houden het ook zo ongeveer niet meer uit met me. Ik moest een keer bijna huilen toen ik hem naast een meisje zag lopen, en ik ben ook verschrikkelijk blij als ik hem maar een keer heb zien lopen ofzo! Dan kan mijn dag gewoon niet stuk, en als ik hem een dag niet heb gezien dan ben ik ook verschrikkelijk shagrijnig. Ik heb het altijd over hem, en mijn agenda en schriften staan vol met hartjes. Ik ken zelfs zijn rooster uit mijn hoofd! (Je wilt niet weten hoe ik erachter ben gekomen in welke klas hij zat: Ik zag hem een klaslokaal in lopen, en heb toen onthouden: Dinsdag 6e uur lokaal 13 Duits. Toen ben ik op de site van de school gaan kijken, en heb alle roosters afgezocht tot ik die van hem tegenkwam. Dus nu kom ik altijd ‘perongelijk-expres’ langs zijn lokaal lopen. En ook haal ik nu áltijd wat bij de kantine, alleen omdat hij daar in de buurt staat. (Mijn geld begint echt op te raken, maar ik heb er alles voor over om hem te zien (: )
Oke, ik word dus echt gek. Ik lees tienduizend liefdes gedichten, of maak ze zelf. En als ik al die verhalen lees met meisjes van ‘ik heb het liefste en leukste vriendje’ dan voel ik me ook gewoon echt kut.
Ik weet echt niet wat ik moet doen!

Heeft iemand tips hoe ik in contact met hem kan komen, ik weet ook bijna hoe hij heet; Bas of Coen(Of Koen). (Jaja, ik heb de vriend van mijn broer gevraagd hoe ie heette, want “een meisje uit mijn klas” wilt dat weten… Maar ik moest hem maar een keertje aanwijzen als hij langsliep, want hij wist niet precies wie ik bedoelde)
HELP.X

Ga dan zitten.

wow, dat klinkt best vervelend haha. Misschien moet je een keer een enquete houden voor een werkstuk ofzo? :‘D zo heb je een reden om hem aan te spreken. (deden wij ook een keer, omdat we iemands naam moesten weten :’])

Tja. Als dat het probleem op zou lossen zou ik het gelijk doen (:

Ja dat ga ik misschien wel proberen (: Maarja, als ik hem dan misschien een keertje persoonlijk kan spreken want hij heeft echt áltijd vrienden om zich heen & als ik het natuurlijk durf!
En misschien vind ie me juist heel raar worden omdat ik hem dingen ga vragen omdat ik hem niet ken?

Bij ons zijn enquetes helemaal niet raar. Wij doen die heel vaak voor onderzoeken omdat je dan met allemaal mensen kunt kletsen (ook die je niet kent) en het gewoon grappig is wat iedereen invult of antwoord. Als je gewoon veel mensen doet valt het niet op denk ik :slightly_smiling_face:

Tja… Onze school is niet echt zo van ‘Jeuj, laten we onbekenden mensen dingen gaan vragen zodat het geen onbekenden mensen meer zijn (:’
(ook al had ik dat wel leuk gevonden), maarja ik denk dat ik dat misschien ooit wel ga doen, ik zeg wel dat het in de schoolkrant komt ofzo… En als hij me later vraagt waarom er niks is verschenen vertel ik wel weer iets met dat het niet door ging omdat er niet meer dingen bij konden worden geplaatst [jeuj, weer een gesprek om met hem te praten (:]
sorry - ik zie het alweer helemaal voor me (:

ik vind dat je niet hopeloos verliefd kan zijn op een jongen waarvan je niet eens de naam kent, en een jongen waar je niet eens bij opgevallen bent… :^)

en ik vind het eng dat je zen rooster etc uit je hoofd kent…

raar maar toch kan het, heb hetzelfde gehad

ik weet précies wat je bedoelt
had ik ook
voriga jaar
maar ik wist z’n naam
wel
door de broer van mn vriendin
maar hij zat ook een klas hoger
blablabla
iig
ik was dus jaar niet uittehouden
en toen wasie homo x’D
nou toen was het ook over
maar hing ook altij bij z’n kluisje rond
maar mijn tiop
maak contact met z’n vrienden ofzo
en je komt er echt overheen na een tijde :wink:

Whaha, ik zit in ongeveer dezelfde situatie en ik ken zijn rooster BIJNA uit mijn hoofd xD

Ik heb een beetje hetzelfde
Of nouja, er is zo’n jongen die maakt al 'n jaar oogcontact, ik weet wél hoe hij heet enzo en hij is begonnen, maar het duurt al een jaar en er is geen voortgang, maar ik durf ook niks xD En nu weet ik gewoon even niet meer wat ik moet
Maarja dat van die enquete vind ik wel een goeie, moet je wel durven natuurlijk!

Zet een stap of vergeet hem. Hier kom je niet verder mee.

Ik niet echt, als je maar vaak genoeg naar dat ding kijkt, blijft het echt wel hangen. Tenminste, als het van een speciaal iemand is wel ja.

Oooooh, ik heb echt precies het zelfde! alleen kent hij iemand diie bij mij op de basisschool zat en weet ik zijn naam. xD Hij kijkt bij mij ook wel eens ja, maar ik weet ook echt niet of hij me wel echt is opgevallen ofzo… :frowning_face:
En dan denk ik: dit word nooit wat. En dan word ik ook chagrijning :blush:

Maar ik moest van een vriendin maar is oogcontact maken en glimlachen:P Dat had ik nog niet gedaan.
Maar ik ben echt een grote schijt, ik durf niet zo veel…

Ik zal je troosten, ik vind dit gedoe nog het engst (:

Ja, bij mij is het dus zo dat ik oogcontact probeer te maken, en meestal kijkt hij ook wel naar mij. Maar ja, wat betekend het voor hem als hij naar mij kijkt? Straks zit ie alleen maar te denken van: Omygod, hoe lelijk kun je zijn.

Verder heb ik zijn hyves ook al gevonden, en die staat nu zelfs al bij mijn favorieten $: maar het valt wel mee hoeveel meisjes op zijn foto reageren, en hoeveel vrienden hij totaal heeft (Daar was ik dus heel bang voor), maarja, de meisjes díé op zijn foto hebben gereageerd zijn natuurlijk wel weer heel mooi );
maar awt me ook opvalt, dat hij nooit op hun reageert :grinning: - maar volgens mij zit ie gewoon weinig op hyves…

weetje ik hebook zoiets , ik zag dus een leuke jongen in de pauze ik zit op eene best wel kleine school maar 1000 mensen in totaal met onderbouw er ibj dus de mensen inde bovenbouw pauze is niet echt veel als je een broodje gaat halen kan je meteen zine wie er zit dus nu kijk ik elke pauze of ik hem zie en soms zit hij 1 tafel verder en kijkt hij naar mij of loopt als de bel gaat echt vlak langs mij heen sinds zoongeveer een week vind ik hem dus 'wel leuk niet ver liefd hoor maar wel iemand die ik beter zou willen leren kenenen" dus nu weet ik niet wat ik eraan ga doen of afwachte tot een schoolfeest en dna dansneofso of hem op een ofandremanier aan spreken maar ik weetn iet of ik dat wel durf …:S

hihi, ik en m’n vriendin waren er een x uitgestuurd bij wiskunde ( of grieks, whatever ) en toen gingen we in de aula zitten, vlakbij zo’n groepje jongens, komt er opeens een van die jongens naar ons toe lopen, gaat zitten, en gaat een heel serieus gesprek met ons houden XD dat was humorr (:
maarja ot: idd van die enquete proberen. maar wel met een vriendin erbij : ) anders sta je zometeen te stotteren, en is er niemand om je te helpen XD