hij ziet me niet staan

Heey…
Ik zit nu bijna een jaar op de middelbare school.
En er zit wel een leuke jongen bij mij in de klas, ik noem hem even X… :smiling_face_with_three_hearts:
Alle jongens in de klas zijn halve vrienden van elkaar zegmaar, dus X ook. Hij trekt vooral op met een iemand. Vaak als we uit zijn, zie ik X, die jongen en nog een paar meiden kletsen en zo, je kent het denk ik wel…
Als ik X zie, word ik al super verlegen en als hij moet presenteren word ik helemaal rood… :flushed: Ik durf dus niet veel als hij in de buurt is… :flushed: Daardoor heb ik niet veel contact met hem… En bijvoorbeeld op whatsapp, skipt die me soms en zijn er niet echt lange gesprekken… :bored:
Een andere jongen uit de klas weet dat ik op hem ben, en hij kent X wel goed en via een omweg weet X dus dat ik hem leuk vind… En die jongen die hem wel goed kent, zei dus tegen mij dat X had gezegt dat hij geen intresse heeft… Dat vind ik natuurlijk heel jammer en probeer hem te vergeten, maar dat lukt niet echt. En nu ook, hij is ziek en ineens heb ik geen zin meer in school en normaal zou ik het liefst 24/7 op school zijn…

Maar laat er nou volgende week op school een valentijns feest zijn… :cold_sweat: Ik ga, zowat alle meiden gaan en een paar jongens gaan ook… En X ook… Nu vraag ik me dus af of ik nog wel iets durf op dat feest en zo…

En ik durf hem ook niet aan te spreken dus ik kan ook niet echt iets aan de situatie veranderen… Dus als je weet hoe ik dit het beste aan kan pakken… Plz laat het me weten!

Edit mod: ik haal dit weg. Het is absoluut niet de bedoeling dat je zomaar de volledige naam van iemand gaat noemen.

ohw ja… en hij gaat bij andere meiden wel gewoon een gesprek voeren en soms zelfs spammen… :bored:

Gratis tip: je verhoogt je kansen bij hem niet door zijn volledige naam op een forum te zetten.

Ik zou het wel netjes vinden als je zijn volledige naam weg haalt :’))

I know…

Haal het weg dan… je gaat toch niet zomaar iemand zijn naam op het internet zetten?!

Anyway, hij heeft aangegeven geen interesse in je te hebben dus hoe wil je het nog duidelijker hebben? Het zou voor hem alleen maar irritant zijn als je zijn aandacht probeert te trekken terwijl hij je niet leuk vind.

Zoals hier boven wordt gezegd: Haal zijn naam gelijk weg! Dit kan je niet maken.

Je bent jong, maar dit is iets wat je vanzelf leert. Je bent nu niet verliefd. Je bent verliefd op het idee van verliefd zijn. Dat krijg je nou eenmaal met al die hormonen in de puberteit.

Je kan niet eens normaal doen bij deze jongen, dus zo raar is het niet dat hij geen gesprekken met je wilt voeren etc. Probeer je er over heen te zetten, want anders val je deze jongen alleen maar lastig. Je bent jong, er komen nog genoeg leuke jongens voorbij.

Maar wil je dat allemaal niet? Raap dan de moed bij elkaar en ga met hem praten! Zo eng is het uiteindelijk niet.

Ik heb de naam weggehaald, beetje jammer dat je daar niet zelf aan denkt TS.

Dank je estranged, k wist niet echt hoe dat moest…

Je kan maar twee dingen doen denk ik in deze situatie: toch met hem proberen te gaan praten als je hem echt ziet zitten of hem proberen te vergeten… Dat eerste lijkt misschien eng maar als je het hebt gedaan voel je je denk ik echt heel goed!

Ik denk dat ik dan inderdaad moet gaan proberen om met hem te gaan praten, want vergeten gaat niet, ik zie hem elke dag… Thnxxx voor je reactie!