Hij ziet me niet staan

Hoi allemaal!

Ik weet niet of ik dit echt een vraag kan noemen, misschien is het eerder zo dat ik het eens kwijt wil en jullie mening of ervaringen hierin wil horen :slightly_smiling_face:

Ik ben dus 21 jaar, en ben echt stapel op een jongen die dezelfde studierichting volgt als ik. Vorig jaar zag ik hem niet vaak, maar ik ben voor een paar vakken blijven steken en nu zie ik 'm dus bijna elke dag.

Toen ik hem vorig jaar soms zag, dacht ik zo van: “dit is nu toch echt geen persoon waarmee ik ooit een date willen, helemaal mijn type niet”. En plots een hele tijd later begon ik diezelfde kerel leuk te vinden. Ik had dit eerlijk gezegd nooit gedacht.

Ik heb nog maar één maal echt tegen hem gepraat. Daarna niets meer… Ik heb geen idee waarom ik eigenlijk verliefd geworden ben op hem, terwijl ik denk dat hij me totaal niet ziet staan.

En tegelijkertijd krijg ik van andere mannen juist wel veel aandacht, ik vind dit dan nog eens echt vervelend ook want er is maar één iemand die ik echt wil…

Ik denk dat ik wel zou durven praten tegen hem moest ik niet het gevoel krijgen dat hij totaal niet geïnteresseerd is in me…

Liefs!

Misschien dat hij wel interesse in je krijgt als hij je beter leert kennen. :slightly_smiling_face: Probeer eens gesprekjes met hem aan te gaan, en dan zie je wel of hij geïnteresseerd is of niet

Dit! Jongens hebben vaak helemaal niet snel door of meisjes hun leuk vinden. Het kan ook best zijn dat hij jou wel knap vindt, en daardoor er eigenlijk vanuit gaat “ze zal wel geen interesse hebben”. Jongens kunnen ook onzeker zijn en niet verwachten dat meisjes hun leuk vinden.

Ga ervoor :slightly_smiling_face:

Dank je voor de reacties ! :slightly_smiling_face: Ik zal het proberen haha :wink:

Misschien kun je eens naast hem gaan zitten en een praatje maken. Dan leer je elkaar ook wat beter kennen want nu kent hij jou natuurlijk eigenlijk ook niet echt.

Ik heb hem nu al een paar keer aangesproken, wanneer we elkaars pad kruisten in mijn school of langs de straat, maar het lijkt telkens of hij liever doorgaat naar zijn studentenhuis in plaats van een babbeltje te slaan met me :astonished:

Het zijn nu de laatste lessen voor ik afstudeer, dus dit was het dan, ik hoop dat ik hem dan maar snel uit mijn hoofd kan zetten…

Toch bedankt voor de tips!