hij ziet me niet staan

hoi ik ben enkele maanden dol op die ene jongen.
in het begin smste hij me constant
maar nu als ik niets naar hem stuur ofzo laat hij niets weten.
heeft iemand tips?
ik wil echt alles voor hem doen :frowning_face:
ik ben echt radeloos ;(
help me :frowning_face:
liefs

misschien is hij zijn intresse een beetje verloren. je kan hem smsen om te vragen om wat af te spreken. je hebt niks te verliezen lijkt me.

Niet zo wanhopig, het valt heus wel mee. Je kan hem ook eens uit jezelf een smsje sturen en dan kijken hoe hij daarop reageert. En als hij leuk reageert kun je vragen een keer iets af te spreken?

Serieus, zo moeilijk is het niet hoor.

Misschien moet je zelf ook een keer een smsje sturen. Als hij altijd jou moet smsen denkt hij ook op een keer nu moet het maar eens vanuit haar komen.

ja de laatste weken stuur ik de hele tijd eerst naar hem , als ik niets stuur zegt hij niets :frowning_face:
en ik denk dan omdat hij niets meer stuurd dat hij geen contact meer wil :s

Spreek dan eens af met hem, zou ik zeggen

Misschien is zijn beltegoed op (:

nee want als ik iets stuur antwoord hij meteen maar ik vind het raar dat hij nooit iets uit zichzelf stuurt :frowning_face:

als hij je niet ziet staan, moet je gaan zitten. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Sommige jongens beginnen gewoon nooit uit zichzelf een gesprek, dus moet jij de eerste stap zetten, het is niet omdat jij steeds moet beginnen met praten, dat hij geen interesse in je heeft :wink:

en anders kan je gewoon even tegen hem zeggen dat je het niet zo fijn vindt om steeds het gesprek te moeten starten :slightly_smiling_face:

haha xd