Hij zet geen eerste stap wat nu?

Ik ben verliefd op een jongen uit mijn straat en ik weet dat hij ook verliefd op mij is want zijn zusje zegt de hele tijd “hij isss…”. We zijn elkaar ook constant aan het plagen en er is een zo’n spanning tussen ons. We zien elkaar bijna elke dag buiten. Maar volgensmij durft hij geen eerste stap te zetten wat nu(btw ik ook niet) wat nu? Als ik een stap zou moeten zetten goe moet ik dat dan doen?

Zelf een stap zetten.

Vragen of hij een keer wil afspreken?

Als je nog niet zn fb-vriend bent of nog geeen nummer van hem hebt, vraag je dat aan hem! En anders stuur je een berichtje!
chatten /appen jullie al met elkaar dan kan je hem eens vragen om wat af te spreken. hoeft helemaal niet romantisch te zijn ofzo!

Vraag hem om een keer samen huiswerk te maken. Dan spreek je toch met hem af, maar hoeft het niet romantisch te zijn. (maar dit kan het wel worden… :wink: )

Ik heb zijn nummer en ben al vrienden met hem op facebook maar hij chat eigenlijk nooit want hij heeft zware dyslectie :flushed:

Je kan toch gewoon een berichtje sturen met hoi ofzo? :stuck_out_tongue: om te beginnen.