Hij zei: ik ben aan de straatstenen niet te slijten? (help?!

Iemand vroeg mij hoe het nou zat tussen mijn crush en mij, omdat het dus blijkbaar nog al opvalt dat we veel samen zijn. haha en ze vond ook dat hij positief veranderd was sinds hij met mij omgaat.
Dit smste ik hem dus.

Hij: Ohhhd die vrouwen onder elkaar. Weet je wel hoe zwaar ik het heb met al die vrouwen op stal;) Waarom ben ik veranderd? Wat zei je?
Ik: haha zwaar? Toch leuk al die vrouwen? Je heb ze voor het uitkiezen. :stuck_out_tongue: Ze vond je opener geworden.
Hij: voor het uitkiezen, was het maar waar! Ik ben aan de straatstenen niet te slijten en heb ook nog een bord voor mijn kop (ik heb nooit door als iemand mij leuk vind!)! Ik ben altijd open! Wat zei jij ervan?

Maar wat betekend dat nou in deze context? Ik heb de zin al 100 keer gelezen. ik heb mn woordenboek er al bij gehad en op internet gezocht, maar weet eigenlijk nog steeds niet wat het betekend.

Ik zie hem vanmiddag weer, maar durf eigenlijk niet zo goed meer, nu hij toch wel laat merken dat hij me ziet zitten. Aaaaah enggg! Normaal gesproken haak ik altijd af op dit punt… HELP!

Hij bedoelt dat hij denkt dat niemand hem wilt (als vriend). Hij wil dus waarschijnlijk van jou horen: jawel hoor, aan mij!

En aangezien hij zei dat hij een bord voor z’n kop heeft, heeft hij misschien nog niet eens door dat je hem leuk vindt? Bij zo’n jongen kan je maar beter erggg duidelijk zijn. Dus geen stille hints haha.

Ik denk dat hij bedoeld dat niemand hem wil.
Eigenlijk betekend het ‘niet kwijt te raken’, dus dat niemand hem wil ‘hebben’.
Maar ik zou een kansje wagen, als hij zegt dat niemand hem wil, hij het niet door heeft en altijd open is… ik zou het proberen te vertellen!

Inderdaad, hij denkt dat hij aan de straatstenen niet kwijt te raken is; niemand wil hem.
En bord voor zn kop; Hij heeft niet alles door, dus duidelijk zijn! haha :wink:

Is dat echt wat het betekend? :stuck_out_tongue: Dan heb ik het wel iets verkeerd opgevat en iets heel doms teruggestuurd. Oepsie. xD Dan had hij het maar in gewoon nederlands moeten zeggen :stuck_out_tongue:

Maar hoe komt hij er nou bij dat niemand hem wil? Hij heeft gewoon een relatie van 3 jaar achter de rug…

Ik heb eigenlijk het idee nu ik weet wat het betekend, dat hij van mij wil horen dat ik hem leuk vind. Ik denk eigenlijk dat hij het stiekem wel weet dat ik hem leuk vind, want ik ben af en toe niet erg subtiel geweest in het geven van hints. ghehe. maar dat hij gewoon een bevestiging wil. Maar ik wil eerst die bevestiging van hem…

haha ja dat betekent het echt! Maar waarschijnlijk is het gewoon een grapje van hem hoor :wink:
tja bevestiging… daar zal je dan echt op moeten wachten totdat hij het zegt! Misschien kun je beginnen over iemand die hij leuk vindt of wel ziet zitten ofzo:)

aaahh ik ben zo zenuwachtig, haha. Ik zou nu heel hard moeten leren, maar kan mn hoofd er maar niet bijhouden. :stuck_out_tongue:

hmm ik snap echt geen zak van die gast. We hebben het er wel over gehad enzo, maar hij komt dan niet echt over of hij me leuk vind en hij zei de hele tijd ik snap echt niet dat ze zo over ons denken. Hij kwam er wel de hele tijd op terug…
Zijn pa zei vanmiddag, laat haar lekker mee eten. Heeft hij dat ook afgekapt, ja oke ik heb morgen tentamen dus het was ook niet zo verstandig. Maar hij praat echt veel over mij tegen zn ouders, want die ouders weten vanalles over mij, die ik ze niet verteld heb in elk geval…

Het is wel heel leuk en gezellig enzo, misschien heb ik het me toch verkeerd ingebeeld…

Hij wil dat jij zegt: niet aan de straatstenen te slijten? nou ik zou je meteen kopen hoor!!

dat wil ie horen:)

En nou vragen of ik morgen kom bbqen. Er is ook echt geen touw aan vast te knopen…

haha jongens… ik herken dit verhaal wel een beetje :stuck_out_tongue:

Weet je, grote kans dat hij je leuk vindt. Maar daar kunnen wij niet achterkomen, jij wel! Je moet trouwens niet bij kleine dingen denken dat het niet betekent, hij zei zelf al dat hij een bord voor zn kop heeft en de meeste jongens denken helemaal niet in ingewikkelde ‘hints’ zoals meisjes dat doen.

En we hebben gisteren onze eerste date gehad:)

En, en, en? :’)

Het was echt super gezellig!! Tijd ging als een speer. Verder nog niks gebeurt ofzo.

En hoeveel mensen die vragen of we nou wat hebben, echt om gek van te worden. Laat ons dat even lekker zelf uitzoeken!!!

OHHH ik ben echt veel te gek op die gast, gelukkig hij ook op mij:) Jaa hij heeft het toegeven!!! Eigenlijk doen we al alsof we vriend en vriendin zijn, alleen nog niet officieel :stuck_out_tongue: Hij is afgelopen weekend en het weekend daarvoor bij mij geweest. Afgelopen weekend was hij blijven slapen, wel op een aparte kamer, want hij mocht van mijn moeder niet bij me slapen. Ik ging hem nog even welterusten zeggen en had eigenlijk gehoopt dat hij me ging zoenen. Hij wou mij ook graag zoenen zei hij later, alleen omdat hij weet dat ik nog nooit gezoend had vond hij dat ik moest aangeven dat ik het wel wou, (en daar ben ik echt ontzettend blij om!!!) heb ook niet echt een hint gegeven ofzo. Maar ik stond ook zooo te shaken, was zo zenuwappig. Sloeg echt nergens op. Dus ik dacht is maar beter om niet nu mijn eerste kus te krijgen. Hij zei wel ik zag je zo twijfelen haha.

aah wat leuk voor je ! :slightly_smiling_face: