Iemand vroeg mij hoe het nou zat tussen mijn crush en mij, omdat het dus blijkbaar nog al opvalt dat we veel samen zijn. haha en ze vond ook dat hij positief veranderd was sinds hij met mij omgaat.
Dit smste ik hem dus.
Hij: Ohhhd die vrouwen onder elkaar. Weet je wel hoe zwaar ik het heb met al die vrouwen op stal;) Waarom ben ik veranderd? Wat zei je?
Ik: haha zwaar? Toch leuk al die vrouwen? Je heb ze voor het uitkiezen. Ze vond je opener geworden.
Hij: voor het uitkiezen, was het maar waar! Ik ben aan de straatstenen niet te slijten en heb ook nog een bord voor mijn kop (ik heb nooit door als iemand mij leuk vind!)! Ik ben altijd open! Wat zei jij ervan?
Maar wat betekend dat nou in deze context? Ik heb de zin al 100 keer gelezen. ik heb mn woordenboek er al bij gehad en op internet gezocht, maar weet eigenlijk nog steeds niet wat het betekend.
Ik zie hem vanmiddag weer, maar durf eigenlijk niet zo goed meer, nu hij toch wel laat merken dat hij me ziet zitten. Aaaaah enggg! Normaal gesproken haak ik altijd af op dit punt… HELP!