Hij zegt niets?

ik moet echt mn verhaal kwijt haha ;$ :
gisteren nog op msn: ik was naar n band aan het luisteren waarvan ik weet dat hij er niet naar luisterd omdat hij het veel te hard vind, en toen begonnen we erover te praten en zei ik ‘ja, vroeger luisterde ik daar echt keivaak naar’ en hij daarop antwoorden ‘ja ik vroeger ook’ wat niet kan kloppen omdat hij het dus te hard vind, zat ik daar dan lekker te fantaseren dat hij indruk op me probeerde te maken haha

en dan vandaag: ging ik met n vriendin naart stad, en zag ik daar al n vriendje van hem, en ik vond het al raar dat hij er niet bij was. nuja n paar uur later, we waren wat doelloos aan het rondwandelen, guess wie ik opeens zie: ja hem :grinning: ik was helemaal in shok en zat keirood haha, nuja hij lachte keilief naar mij maar hij zei niets, en ik was nog teveel in shok om zelf iets te zeggen, haha. later porbeerden we hem nog terug te vinden zonder succes, en waren we dan van plan om terug te keren naar het station, natuurlijk zie ik hem daar staan (hij stond stil en ik paseerde zo achter hem) en mn vriendin zei dathij aan het kijken was en dat ik er iets tegen moest gaan zeggen, maar ik durfde niet dus trok ze me zomaar mee naar hem, haha. dus stond ik dan kei verlegen voor hem ;$ gaf hij me zo n wangkusje :grinning: hadden we n standaardgesprek van hej hoe gaat het enzo. en toen probeerde hij mn naam uit te spreken (hij praat nog met een redelijk hard aziatisch accent hihi, echt sgattig ^-^) haha. Nja toen moest ik weg voor mn bus , maar omggggggggg ik ben nog steeds in shok , ik heb gewoon met hem gepraat haha :grinning:
en mn vriendin zei dat hij verliefd keek naar mij hahhaha :grinning:
ik kon het niet laten om op gs te zetten ;$

haha wat leuk! (A) ga zo door meid

waw, hebbik hier al lang niet meer op gezeten, maar het gaat vetgoed :3

awh wat superleuk om te horen ^^!

al wat gevorderd tussen jullie? :slightly_smiling_face:

jep :grinning: hij praat best veel uit zichzelf op msn, vroeg opeens m’n gsmnummer enzo, doet echt leuk als ik hem zie, en sins n paar dagen stuurt hij altijd kusjes als hij van msn gaat en ily enzo :3 en gisteren zei hij helemaal uit het niets ‘ik zie je graag ^^’ :grinning: :grinning: :grinning:
vandaag praatte hij ook weer uit zichzelf maar hij geeft weer van die vetirritante korte antwoorden, ik krijg er zoveel hoofdpijn van haha.
en morgen zie ik hem niet want hij is ziek :frowning_face:

He jakkes begint hij nu al met ily? :confused:

nuja ik was er best wel blij mee haha

oeh leeeuk!trouwens, na 1 maand ily vind ik niet zo snel hoor. Hij zegt het toch via msn? dat is weer anders dan dat hij het in real zou zeggen. Hij ziet je iig wel zitten!

Haha geld dit ook al voor msn ja? Dacht alleen voor date’s.

Ja maar jullie zijn toch nog geen stel? Of heb ik daar overheen gelezen :'3

haha nee dat -nog- niet nee

WE KISSEDDDDDDDDDDD :grinning:

gefeliciteerd :grinning: hihi

oh nu weet ik echt niet meer wat ik ervan moet denken. :’)
hij stelde zelf voor om gisteren iets te gaan doen, alles ging goed, hij legde van die mooie liedjes op, we gingen naar de film, daarachter bleven we nog een uurtje daar praten, hij praatte echt veel en hij deed echt zo lief, al het initiatief kwam van hem, toen we terug waren pakte hij me ook zo vast, hebben we handjes gehouden enzo.
En vandaag doet hij zo kort tegen mij. O mijn god ik krijg hier hoofdpijn van :’)

je moet gewoon niet te veel waarde hechten aan wat hij zegt op msn, want de meeste jongens geven daar gewoon helemaal niks om. Je moet gewoon denken aan de volgende keer dat je m ziet want dan doet ie waarschijnlijk wel weer leuk!

^dat dus.

hm, ik moet het allemaal weer even kwijt, want nu weet ik het echt niet meer.
Maandag deed hij dan wel weer lief, weer gekust enzo, en die avond ook toen er kei veel mensen bij stonden, dus iedereen was wel ‘he, jullie hebben echt wat’ enzo, maar dan doet hij soms weer zo kut, hij stuurt geen slaapwelberichtjes meer zoals hij vroeger altijd deed enzo. en dan zei hij ook ‘ik heb je graag’
ik HEB je graag? nouuuu fantastisch :’)
en gisterenochtend waren we alleen (nouja, wat je alleen kunt noemen. aan het station, maar er was geen vriendin mee die anders wel mee is) en hij was echt zo lief, hebben we de hele tijd geknuffeld en gezoend enzo. En toen achter school passeerde hij, en ik ging hoi gaan zeggen, en zijn enthousiasme droop eraf haha :’) hij deed totaal niet geintreseerd enzo. toen kreeg ik het koud en sloeg hij wel zn arm om me heen, das toch al iets (: en kreeg ik er ook n klein kusje van toen ik vertrok. Maar dat was ook al.
Gisteren op msn zei hij niets, hij stuurde weer niets en hij heeft een foto met n meisje, ze zijn niet aan het zoenen of knuffelen ofzo, maar o mijn god ik ben zo jaloeeeers :’).
En daarnet stuurde ik naar hem ‘soms vraag ik me af of ik wel iets beteken voor je’ en daar heb ik al bijna 2 uur geen antwoord op, terwijl hij zoveel naar zijn gsm kijkt…
Een vriendin van me die hij ook kent zegt dat hij niet zou kussen met iemand als hij het niet meent enzo, maar ik heb er toch wel mn twijfels over :confused:
wat denken jullie ervan? Maak ik me druk om niets of was het gewoon 'n spelletje voor hem?

Hmm. Korte analyse:
Hij doet kut, hij doet leuk, hij doet weer kut.
Ik wil niet echt heeeel harteloos over komen, maar ik denk dat hij door had dat jij hem leuk vond. Het een kans wilde geven, dus maar ging doen of hij jou ook geweldig vond, en dat hij er nu misschien achter komt dat het misschien niet gaat werken.
Aan de andere kant, dat “Ik heb je graag”. Hoe moet die jongen weten dat een waardeloos iets is om te zeggen :stuck_out_tongue: Ik denk dat hij dat wel goed bedoelde. En dat die niet reageerde kan ook gewoon zijn omdat die zijn telefoon niet in de gaten houd. Is het andere meisje een bekende actrice/extreem knap of niet?

Tot zo ver mijn analyse. Ik weet niet of je er wat aan hebt en ik zou voorstellen om niet alleen op basis hiervan een actie te ondernemen.

ja dat heb ik ook al zitten denken, maar dat hij dan teminste terug kan sturen, zodat ik het eindelijk weet :’)
en het is gewoon n vriendin van hem. Ze kennen elkaar al best lang enzo, en ja het is n mooi meisje