Hij zegt niets?

Oke, waarschijnlijk zijn er hier al tienduizend topics van, maar ik heb geen zin om uren te zitten zoeken & het dan uiteindelijk toch niet vinden . :’)
Oke dit word langer dan verwacht haha, me soz

Hier mijn verhaal :
Ik ben onlangs verhuisd, dus ging ik ook met een andere bus, en er zat soms een jongen op die ik vanaf het begin al wel leuk uitziend vond,
maar naarmate begon ik hem steeds leuk te vinden .
Ik keek best vaak naar hem, en hij keek af en toe terug
(jeweetwel, als je naar hem kijkt dat hij rap de andere kant uitkijkt haha :grin:)
Ik had een plan bedacht om met hem te gaan praten maar ik ben veel te verlegen dus heb ik dat dan maar niet gedaan hah. ;$
De laatste keer dat ik hem zag (hij stapt een paar haltes voor me af) lachte hij naar mij toen hij uitstapte, ik natuurlijk in de zevende hemel haha.
De week erna zat hij niet op de bus, best balen, want 2 weken vakantie, dus zie ik hem in totaal 3 weken na elkaar niet. ):
Ik had op een of andere manier zijn netlog gevonden, dus had ik al mijn moed bij elkaar geraapt en een berichtje gestuurd van; he, jij bent diegene van op mijn bus :grin:
Daar had hij -gelukkig- op gereageerd, toen deed hij vriendschapverzoek, en stuurde me een privebericht . We begonnen zowat te praten en na een paar keer heen en weer sturen vroeg hij om mn msn.
Nu het probleem is dat hij nooit iets uit zichzelf zegt op msn. Al de andere keren ben ik uit mezelf beginnen praten, en dan nog verloopt het gesprek niet zo vlot, word er niet veel gezegt en zijn er veel stiltes, dan zegt hij een uur later zomaar iets uit het niets haha.
Soms doet hij ook echt heel lullig (jeweet wel, je vertelt iets, en dan antwoord hij gewoon met ‘oke’ of ‘ja’ ofzo -.-) en de andere keren is hij heel geintereseerd en vraagt hij wat ik aan het doen ben enzo .

Maar dus:
Vandaag zit hij al best lang online (ik ook, pcaddicted haha ;$) maar hij heeft nog steeds niets gezegt… Ik wil zelf niet altijd uit mezelf praten, want stel nou dat hij me maar niets vind ofzo :’) .
Moet ik nou weer zelf iets beginnen zeggen of wachten tot hij iets zegt?

& soz voor de mense die de moeite deden voor mn nutteloze post te lezen haha.

hmmm…
ik zit met een soort van zelfde probleem, alleen zie ik hem bijna nooit. Het is een vriend van iemand die ik ken.
Maar als ik hem dan zie, zegt hij ook niks. En op msn reageerd hij precies hetzelfde upje voor jou (:

Ik kan je niet echt helpen denk ik, maar ik heb wel zo ongeveer hetzelfde =O Naja, eerst praatten we heel veel enzo, maar nu steeds minder. En hij praat wel vanuit zichzelf, maar alleen als het hem uitkomt -.- En nu ook steeds best wel kortaf enzo en eerst echt totaaaal niet.
On topic; ik zou hem gewoon een vraag stellen ofzo en zelf een beetje kortaf doen, misschien dat hij dan juist wat meer zegt?
xx

hier nog iemand die hetzelfde heeft,
hij begint wel uit zichzelf maar hij stopt gewoon midden in een gesprek,
en nu zijn we al allebei 2 uur ofzo online en niemand begint met praten,
hij is nu nog online maar ik weet zeker dat ik hem deze avond niet meer spreek.

aw, goodluck met de jouwe ! (: boys suuuuuuck!
+ naja, ik weet niet wat ik nog zou kunne vragen, en soms krijg ik echt het gevoel dat hij me niet moet, en de andere keer dat hij me ergens wel leuk vind haha. Nuja, hij gaat een tekening maken voor mij :'D (hij kan echt heel mooi tekenen, en we waren er over bezig, en toen stelde hij zelf voor om er ene voor mij te maken hihi) dus spreek ik zoizo met hem op de bus. Maar daar moet ik nog twee weken geduld voor hebben :expressionless:

ik praat met een jongen al een maand niet meer, en nu praat hij opeens weer *blij*

-niet dat dit jou helpt-

that sucks! en ik ken het gevoel van ‘ik weet zeker dat ik hem deze avond niet meer spreek’ :’) daarjuist had ik nog wat hoop omdat hij lang op afwezig stond, maar hij staat nu alweer n tijdje op online, en ik deed de offline-onlinetruc (doe ik altijd haha ;3) maar nog steeds niets . :confused:
Maar alvast nog veel geluk met de jouwe (:

Oke, ik heb het ook zovaak gehad, en er is maar een antwoord.

He’s just not that into you. (wow, ik zat net de film te kijken)
Als je van die film 1 ding kan leren, is dat je vaker de regel ben dan de uitzondering.
De regel is: Als hij niet tegen je praat vindtie je niet zo leuk.
De uitzondering: Als hij niet tegen je praat kan hij bezig zijn met iets en geen tijd hebben.
Maargoed, als hij je echt ongelofelijk interessant zou vinden,
zou hij niet kunnen stoppen met tegen je praten.

Ga er vanuit dat je de regel bent en niet de uitzondering,
en ga niet alleen op msn om te kijken of hij er is.

Sorry dat het zo hard klinkt, alleen meestal is het gewoon zo.

Mijn scharrel praatte ook vrij weinig op msn en als ie al wat zegt is het: Ok.
Nu bijvoorbeeld negeert ie me al sinds 22.43, toen hij een smilie stuurde.

Maaaaaar, dat ben ik gewent en ik weet dat zijn xbox boven msn met mij gaat.
En dat accepteer ik maar, want als ik hem in het echt zie is ie toch liever!

Dus daarmee wil ik zeggen dat jongens vaak geen zin hebben in msn! Ga eens met hem afspreken, veel persoonlijker. Msn is eigenlijk een stomme uitvinding, maar toch zeer verslavend.

Succes!

haha, ik hoop dat het bij mij ook zo gaat zijn als ik hem weer ga zien ;p
en ik zou dolgraag iets gaan doen met hem in de vakantie maar 1. ik durf het niet te vragen, pussy dat ik ben haha :’) en 2. ik ben best wel verlegen, en zeker als ik iemand leuk vind, dus zou er bijna niets uit mn mond komen haha .
+bedankt & jij ook nog succes :grin:

HIJPRAAT HIJPRAAT HIJPRAAT :grinning:
de nieuwe dag is nog maar 4 minuten bezig en het is al perfeeeect hihi :grinning:

Ik heb dat dus ook… maar ondertussen als ik praat of sms dan vraagt die steeds om af te spreken… ook al begin meestal ik… maar ik durf niet af te spreken ahahah ik ben erg

HOE IS JE GESPREK:D?

edit; Hij praatte niet omdat hij op online stond terwijl die voetballen was XD

haha, als hij zou vragen voor af te spreken zou ik waarschijnlijk ook niet durven xD wat kut is het om verlegen te zijn haha

+ het verloopt nog goed haha :grinning: vroeg hij net iets uit mn nickname van een liedje, dat hij blijkbaar ook kent (het is van n aziatische zanger, hij is namelijk ook aziatisch :grinning: goshhh he’s so hot haha)

& haha, wat goed voor je dat hij bezig was en daarom niet antwoordde ^-^

Jongens houden van het “jagen” op meisjes. Dus ik zou als ik jou was
niet altijd beginnen met praten. (Het werkte blijkbaar, lees ik hierboven).
Die jongen moet natuurlijk wel een beetje zijn best voor je doen, haha.
Je moet eens een keer wat met hem afspreken, ik was vroeger ook altijd
behoorlijk verlegen. Maar toen heb ik een paar dates gehad met jongens
en sindsdien ben ik veel minder verlegen.

dit hoeft echt niet zo te zijn hoor.
ik vond ook een keer een jongen leuk en ik moest ook bijna altijd tegen hem beginnen te praten en we hebben later wel iets gekregen (nu is 't wel uit). maar misschien is het ook wel omdat je vaak op msn bent? en dan is het ook moeilijk om 3uur achter elkaar te blijven praten.

bedankt iedereen, ik heb dr veel aan :grinning:
& hoop voor me dat hij vandaag weer uit zichzelf begint te praten (:

up?;$

Ja natuurlijk, maar als jij echt graag met iemand wil spreken dan kun je op zijn minst hoi zeggen.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, daar had ik het dus over.
Maar ga er niet altijd van uit dat je de uitzondering ben,
dan kan het alleen maar meevallen als je dat wel bent! :slightly_smiling_face:

Die film waar ik het over had (He’s just not that into you) is echt superleuk,
en als je hem hebt gezien dan begrijp je ook meteen wat ik bedoel! :slightly_smiling_face:

En zoals ik al zei, ik bedoelde het echt niet lullig,
alleen ik wil gewoon niet dat ze hoop krijgt en dat het uiteindelijk op niets uitdraait,
want dat is gewoon zo lullig en kan ongelofelijk veel pijn doen.

Dat is dom ja.
maar jongens denken er meestal geen eens aan, wie als eerste begint enzo.
Daar houden hun zich helemaal niet mee bezig, ook niet dat jij dan misschien denkt van; ‘vind ze me wel leuk enzo?’

nee ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, maar ergens probeer ik mezelf wijs te maken dat hij me toch leuk vind, ookal weet ik dat ik het niet moet doen omdat ik er zoizo spijt van ga krijgen, maarja haha ;p

ik benner vandaag zelf tegen beginnen praten, omdat hij gisteren ook begonnen is he haha, en hij antwoordde direct, hadden we n beetje n standaard gesprek, viel het toen stil en toen begon hij weer te praten :grinning: mhihihi