Hij zegt niet eens wat :O

Ik was zo op msn op status busy met in mijn naam spaans boekverslagen aaan het maken
en toen zag ik een tijdje later dat een jongen die ik heel aardig vind ook online was gewoon availebel maar niet eens de moeite neemt om wat te zeggen :frowning_face:
wat moet ik hier van denken???

en ik heb zowieso de indruk dat hij mij een beetje ontwijkt of zo…

Je staat toch afwezig?

Als ik op afwezig of bezet sta en in mijn naam schrijf dat ik bezig ben met iets of ik zie het bij iemand anders, zie ik dat als een: ‘Stoor me niet ik ben bezig!’ dus misschien wil hij wel praten, maar wil hij je gewoon niet storen.

ja nou en?? dan kan je toch wel wat zeggen???
of is dat normaal of zo… ik namelijk eigenlijk bijna nooit op msn…

Ja dat is gewoon normaal.

Haha als ik op afwezig sta praten alleen domme mensen die niet zien dat ik op afwezig sta tegen me.

Als iemand afwezig of bezet is, dan zeg ik ook niks hoor x)

DAT HAD IK DUS OOK! :S
Hij zei de hele tijd niks en ik werd helemaal gek man. Echt vreselijk hè ?? Jongens zijn so ontzettend raar…

(hier heb je niks aan maar ik wou ff vertellen dat je niet de enige bent)

.

Niet zo moeilijk doen, jij zet toch neer dat je bezig bent. Als je wilt dat mensen dan alsnog tegen je aan gaan praten, dan gebruik je die functie toch niet. Msn is trouwens ook niet het einde van de wereld, praat gewoon face to face met hem. Probleem opgelost.

misschien wil hij niet met je praten.

HIJ is niet raar. Jouw manier van denken is raar. Je staat niet voor niks op bezet, dat betekent dat bezig bent en niet gestoord wil worden. Vind je het dan heel raar dat hij niks zegt?
Ik vind het een ongeschreve regen dat als je op bezet staat, jij degene bent die mensen aan moet spreken. niet anderen

als jij zo duidelijk in je naam zet dat je druk bent,
dan denkt hij gewoon ‘oow laat ik haar niet storen’ .
En waarom zei jij niks tegen hem eigenlijk?

sorry hoor, maar jij staat toch op afwezig. Ik vind het heel normaal van hem dat die dan niks zegt. Mijn ex daarintegen had aan elke status van mij schijt, hij stoorde me zelfs onder gooische vrouwen of sex and the city :expressionless:

JA GOH
ER STAAT TOCH OP JE FUCKING NICK DAT JE BEZIG BENT
T_T.
kan je toch zelf bedenken man.

Whatever. :expressionless:
Ik praat nooit met mensen die bezet staan én in hun nick hebben staan dat ze druk bezig zijn.

uhm dat vind ik niet meer dan logisch jij zegt dat je het druk hebt dus waarom zou hij je dan gaan storen…
echt hoor dit had jezelf toch ook nog wel kunnen bedenken
en jij kan ook tegen hem beginnen met praten toch?