Hij zegt dat ik actie moet ondernemen.

Hey meiden!!

Ik vind sinds begin juni een jongen super leuk, en hij praat ook wel tegen me en zo. Maar laatst tijdens het stappen ging me vriendin zo vragen van ; Jaa, kevin wat vind je nu van (hier mijn naam) dan? Ja zegt die, leuke meid en mooi meisje maar ze moet wat meer praten!

Dus ik op hem af gestapt en hebben we gewoon lekker dom lopen lullen tegen elkaar gewoon lekker ouwehoeren (jeetje wat een woord :stuck_out_tongue:) en op een gegeef moment moest ik dus weer weg.

Nu heeft vriendin weer gevraagd wat die van me vind, en zegt die dat ik meer actie moet ondernemen. Maar ik weet echt niet wat ik moet doen!?

Ik bedoel wat verstaat hij onder actie ondernemen? En hoe zou ik actie moeten ondernemen? Ben beetje preuts nog, heb nog niet gezoend haha. Ben al wel 15 dat je niet denkt een meissie van 12 haha.

Morgen zie ik 'm op school in de pauze’s! Wie kan me helpen?

XXX liefs mij!

ehm, like wat meer flirten? duidelijker laten merken dat je hem wel ziet zitten?

Misschien eens vragen of hij na school eens met je wilt afspreken?
Dan als afscheid een knuffel geven of als jij het wilt een kusje.

Ja bedankt voor jullie tips :slightly_smiling_face:

Ik ga morgen gewoon is goed gesprek met hem voeren, en daarna geef ik hem gewoon een dikke pakkert!
haha.

Ik denk dat hij met meer actie wel een zoen/kus bedoelt.
Ik zou het alleen niet op school doen. Vraag of hij wat af wil spreken, en als het moment daar is, komt die zoen vanzelf (:

ga gewoon met hem praten en vraag wat hij in de avond gaat doen of van het weekeind(wanneer jij ook tijd heb)spreek af en geef bij het afscheid een kus.neem aan dat hij dat bedoeld

Flirten met hem, een beetje hem aanraken als je met hem staat te praten. Idd op school kan je als je hem ziet gedag zeggen en dan een eerst een vriendschappelijke knuffel geven. Daarna een keer met hem afspreken en dan zou je met hem kunnen zoenen. Succes! (:

Ik zou hem eerder een huge hug geven als je hem weer ziet ofzo, je hoeft niet meteen van eerst met elkaar kletsen naar zoenen te gaan? Bij mensen die ik echt leuk vind zoen ik eigenlijk nooit zo gauw, maar dat is omdat ik wil dat het meer is dan alleen voor het zoenen (:

uhm ja het word al beetje gezegt ; flirten, gewoon dikke huggg :fu: haha of als je het zelf durft met hem zoenen als je weg gaat ofzo ? of gewoon een kus ?

nja veel succes <3

Als ze tegen mij zouden zeggen; meer actie ondernemen, ik zou het wel weten!
Dat is toch supergoed, is een heel goed teken, nu kan je veel leuke dingen doen zonder afgewezen te worden, want hij wilt het sowieso!
Doe gewoon wat in je opkomt, krijg wat zelfvertrouwen en stuur smsjes, vraag hem om samen iets te gaan doen, maak plezier en de rest komt vanzelf : )