Hey girls,
Jullie moeten mij helpen met een probleem, hieronder heb ik het beschreven. Misschien staat er wel een beetje veel in maar dat hebben jullie een wat completer beeld…
Ik heb hem afgelopen zomer ontmoet. We zouden na de zomer bij elkaar in de klas komen dus hebben we toen een aantal keer afgesproken met een vriend van hem(hij was er alleen de eerste keer bij) en met mijn beste vriendin. Het was allemaal heel gezellig en de eerste keer bleven mijn vriendin en ik daar slapen. Het liep een beetje uit op een logeerronde, we logeerden elke nacht ergens anders. Ik had al een beetje een idee dat er wat aan de hand was, hij keek mij steeds net te lang aan en zat af en toe heel subtiel met mij te flirten. Dat ging ook nog door toen we bij elkaar in de klas zaten. We zijn ook nog met de klas op kamp geweest en daar ging hij steeds dicht bij mij lopen enz. Toen ging hij voor die maanden op uitwisseling. Ik had daarvoor niet echt het idee dat ik hem echt leuk vond, hij was wel aardig enzo. Maar toen hij weg was ging ik hem heel erg missen. Toen hij terug was hebben we steeds nog wel af en toe afgesproken(niet meer of minder dan anders). Het flirten was vanaf dat moment wel wat minder maar nog niet getopt. Ik mocht iemand meenemen op wintersport en daar hadden we het over op msn, ik zei dat mijn beste vriendin niet van wintersport houdt wat ook echt zo is, hij vroeg wie er dan meeging en toen heb ik gevraagd of hij meewou. Dat wilde hij wel maar iets later in het gesprek vroeg hij: “en wij? we zijn gewoon vrienden toch? ik hoop niet dat je er meer van verwacht.” :bored:
Vanaf dat moment snap ik hem niet echt meer en ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik vind hem best wel heel erg leuk maar ik ben niet heel erg verliefd.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met adviezen
xx Lila