hij zegt dat hij me mist na 1 date?

op mijn school zit een jongen die ik al 1,5 jaar best aantrekkelijk vind maar nooit mee gepraat, na die 1,5 jaar dacht ik goh laat ik hem gewoon is toevoegen op facebook hij accepteerde gelijk en even op fb gechat waarna hij me nummer vroeg.
na 3 weken geappt te hebben vroeg hij me op date wat echt super gezellig was! 1 week na de date zei hij dat hij me miste ik weet alleen niet zo goed of dat mogelijk is na 1 date?
wat denken jullie hierover?..

Het kan best wel joh! Weet niet of wat voor manier hij het zei? Hii bedoelde het vast goed. Meer met de bedoeling dat hij nog een date met je wilt? En dat hij de date gewoon erg gezellig vond!

Denk ook inderdaad dat die ermee wilde zeggen dat die het leuk heeft gehad en je graag nog eens zien, missen is een groot woord. Wat vind je er zelf van dan dat die dat zegt?

Kan echt wel hoor! :slightly_smiling_face: Hij wil je vast nog eens zien en op date gaan. Succes alvast!

ja ik vind het wel lief alleen een beetje snel voor mijn gevoel, hij zegt inderdaad wel telkens dat hij me zo graag nog een keer wilt zien alleen aangezien de afstand tussen ons gaat dat een beetje moeilijk op het moment. Alleen vond ik missen inderdaad een groot woord waardoor ik ging twijfelen of hij het wel echt meende haha

dankjewel!

Ahh ik denk dat hij je echt miste!

jaa ik vind hem wel echt super leuk, dus er gelijk mee kappen ga ik zeker niet doen haha en zie hem morgen ook weer dus ben benieuwd

Klinkt een beetje clingy, ja.

Ik vind het wel lief eigenlijk. Maar moet niet to much worden. Denk dat hij het gewoon erg leuk vind met jou en vaker wil afspreken. :slightly_smiling_face:

Denk dat hij je niet echt mist, maar dat hij je gewoon graag wil zien :slightly_smiling_face:.
Iemand missen terwijl je diegene pas 1 keer echt hebt gesproken? Dat kan denk ik niet echt.

Hij wil vast gewoon weer afspreken. Het gevoel dat hij je weer wil zien vertaald hij dan naar missen.

bedankt allemaal voor jullie reacties!