Hij wordt snel slap

Hoi meiden,

het is weer een tijdje geleden dat ik actief ben geweest, maar ik ben terug!
Ik zit met een probleem die mijn vriend en ik hebben.
Wij zijn nog niet zo lang samen, maar we kennen elkaar sowieso al wel een 1.5 jaar. Maar telkens als wij seks willen hebben, verslapt zijn penis vlak voor penetratie. Dat heeft hij bijvoorbeeld niet als we elkaar bevredigen met de hand of als we samen onder de douche staan, dan blijft zijn penis gewoon hard. Als het echt aankomt op penetratie duurt het voor hem niet lang meer voordat zijn penis verslapt. Heeft iemand hier ook ervaring mee en een eventuele oplossing?

Hij weet zelf ook niet wat het is

Groetjesss,

Ik kan twee redenen bedenken die dit kunnen veroorzaken. Als hij te opgewonden is en als hij een te kleine condoom omheeft.

Misschien er niet teveel bij stilstaan

Misschien vind hij het toch spannend, en denkt hij er te veel bij na.

Grote kans dat het in zijn hoofd zit: prestatiedwang en dan gaat het mis, kan ook heel onbewust gebeuren. Misschien kan hij even langs de ha, die heeft wel dingen ervoor en in iedergeval er niet een te groot probleem van maken, anders kan dat best slecht zijn voor zijn ego.

Bedankt iedereen voor jullie reacties! Ik heb er zeker wat aan gehad

Oké dus ik heb gewoon precies het zelfde probleem! Mijn vriend en ik hebben geen idee hoe dit komt. Hij zegt dat het door het rubber van het condoom komt, dat het rubber zorgt voor afremming.