Hij woont zover weg..

Hoi,

Ik ken een geweldige jongen, waar ik (denk ik) verliefd op ben.
We bellen super vaak en hij is gewoon zo lief!
Ik zie hem alleen niet vaak… omdat hij meer dan 100 km van me vandaan woont…

Oftewel, het zal toch nooit iets worden…
Iemand tips?
XXXXX

Langeafstandsrelatie of afhaken.

Kies maar

Het kan best hoor.
Ik heb een goede vriendin die gaat met een jongen uit Dordrecht.
En zij woont in Groningen.
Ze gaan nu al 9 maand met elkaar, dus gewoon doen!

Ik heb een vriendje, en die woont in venlo en ik in eindhoven. Het is een halfuurtje met de trein, dus minderver als jou. Ik heb nu bijna vijfmaanden met hem en het is gewoon elke keer weer speciaal als je elkaar ziet. Het blijft leuk, en elke keer is het ook fijn samen als je een hele dag samen bent. Je verheugt je gewon de hele week op die ene dag/weekend dat je samen bent. Meer zal het niet kunnen, tenzij hij naschooltijd ook even langs mag/wil/kan komen.

Het zal kut worden, doordeweeks dat je elkaar niet zal zien want dan ga je elkaar echt vreselijk missen maar daarvoor zou ik mijn vriendje echt nietkwijt willen.
En samen videochatten is ook leuk, dus als je samen een cam hebt word het missen ook ietsje makkelijker.

je kan het altijd proberen, wat heb je te verliezen? :grin:

Ik woon in Harderwijk en mijn vriend in België. 195 km.
En we zijn al 9 maanden heel gelukkig samen, en willen binnenkort mede door de afstand gaan samen wonen, maar het KAN dus wel.

Mijn vriend woont in nijmegen en ik in R’dam, ook niet heel dicht bij. Het is vreselijk om elkaar zolang te moeten missen, ik zie hem echt heel weinig =’( Soms ben ik dan ook echt misselijk ervan!

Maar aan de andere kant, ik hou echt van 'm! Ik wil 'm voor geen goud kwijt! Elke keer als we samen zijn is geweldig en je gaat je er idd op verheugen. Hij is het gewoon waard!! :smiling_face_with_three_hearts:

Ja kan het altijd proberen :wink:.
Bij mij lukte het alleen niet >.<, Maar… ik ken iemand en die heeft met iemand uit Frankrijk (A), ik weet alleen niet hoelang al…

Ruil je met mij? XD
my love of my life woont in R’dam, en ik in arnhem :’( kan jij dicht bij je vriendje wonen (nijmegen is niet ver :grinning:)
kom ik in Rdam wonen <3 yay.

On topic, k heb het probleem ook alleen het probleem is geld he… Maar ik zal het toch proberen als ik jou was, lukt het niet? dan was het waarschijnlijk de moeite waard :wink:

Ik zou het afkappen, behalve als je echt suuperveel van hem houdt.
Want echt het is zo kut om een relatie te hebben met iemand die zover weg van je woont.

Mijn vriend woont in Vlissingen en ik woon in Nijmegen oftewel 200 km van elkaar vandaan. (Woonde eerst in Vlissingen en kreeg toen een relatie met hem na 1,5 jaar verhuisde ik naar Nijmegen )

Hij werkt ook nog eens in de binnenvaart dus is 2 weken thuis & 2 weken aan boord in een maand. Dus zie ik hem 2 weken in de maand. Gaat prima ! De keuze is aan jezelf of je hem leuk genoeg vindt om wat met hem te nemen. En het vol kan houden.

Ik woon ook in vlissingen haha.

Nee maar ontopic ik zou het proberen en als het niet gaat dan heb je het altijd nog geprobeerd !

Ik heb er 4 jaar gewoond :astonished: .

haha oeeh ik nu al 15 ( me heele leven dus :blush: ) haha.

Oooh, ja!! Alleen zou hij wel niet zo blij zijn als ik in Arnhem zou wonen (Nijmegen vs Arnhem is toch hetzelfde als R’dam vs A’dam? :’) )

Nee joh dat is een kwartier van elkaar vandaan .

Haha, nee, zo bedoel ik het niet :’)
Maar zegmaar je moet niet met je Ajax shirt of A’dam trui in Rotterdam lopen omdat er nogal concurrentie is tussen Amsterdam en Rotterdam. En dat is toch bij Nijmegen en Arnhem ook zo? -heb ik van al zijn Nijmeegse vrienden begrepen :’)

Sorry voor het geofftopic :’)

you can try it :slightly_smiling_face:

Ja dat klopt je moet niet met een Vitesse shirt in Nijmegen lopen. En in Arnhem niet met een Nec shirt. Maar het is ook weer niet zo dat je meteen neergeslagen wordt hoor :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik heb ook een vriendje gehad die zo ver weg woonde,
Het kan echt wel hoor, bij ons ging het ook goed…
Je kan het altijd proberen he =)