Hij woont 150 km van mij vandaan..

Hee meiden,
Ik ben smoorverliefd op een jongen, maar hij woont ongeveer 150km verderop… en we zien elkaar dus helemaal niet vaak… alleen met wedstrijden (3 keer in het jaar ofzo?!) … en nou heb ik met hem gezoend… en hij voelt wat voor mij, en ik wat voor hem, ik ben stapel op hem… en eigenlijk ben ik dat al 4 jaar, en hij ook, maar nu we met elkaar gezoend hebben is het sterker… maar die afstand is zoo lastig! Wat moet ik nu doen!!!

Titels als ‘Help…’, daar kunnen we niks mee.
Voortaan een duidelijkere topictitel zodat we weten waar het over gaat.
Ik heb hem aangepast!

En on-topic: je kunt bellen, chatten, skypen. Maar eerlijkgezegd denk ik dat je het beter niet te serieus kunt gaan maken want ik denk dat je er uiteindelijk alleen maar ongelukkiger van wordt, het gebeurt maar zelden dat mensen op zo’n jonge leeftijd echt een goedlopende relatie kunnen hebben op zo’n grote afstand.

De afstand is vervelend, daar weet ik alles van. Maar je moet je bedenken: wil je voor hem gaan? Heb je het ervoor over dat je hem gaat missen as hell, soms zo erg dat je er buikpijn van krijgt? Heeft hij dat ook? Want als je dat ervoor over hebt en je voor hem wilt gaan (en hij ook voor jou), kan je toch gewoon een relatie beginnen. Dan zul je elkaar vanzelf iets meer gaan zien (vaker langsgaan, blijven logeren, enz). Je kan het altijd proberen! En lukt het niet, dan kan je nooit denken “wat als ik nou…”. Succes!

gwn af en toe afspreken wat is daar zo moeilijk aan? je hoeft toch nie per se te wachten tot je ooit weer een wedstrijd hebt?? of ligt het nou aan my. Ik bedoeld als je hem echt wilt en hy jou moet je der ook echt voor gaan. Simpel

Mijn crush woont 60 meter bij me vandaan :slightly_smiling_face:, oke hier heb je niks aan… UPje dus!

[i]ik weet er ook alles van dat de afstand vervelend is!
mijn vriend woont in turkije, dus ik zou zeggen wees blij dat hij maar 150 km van je vandaan woont hihi.
als je hem echt geweldig vind ga er dan voor!
er zijn genoeg mogelijkheden tegenwoordig om contact te houden, msn/hyves/skype/telefoon enz.
en buiten je wedstrijden waar je hem tegen komt kan je misschien ook gewoon met hem afspreken.
desnoods spreek je ergens in het midden af zodat jullie alle twee dezelfde reistijd afleggen.
heel veel succes!

:couplekiss_man_woman: [/i]

what’s the big deal? Als je hem leuk vind kun je toch gewoon afspreken? Treinen enzo? Tis lastig ja, mr boeie… als je hem echt heel leuk vind!

^ ja inderdaad
en het is niet zo dat hij aan de andere kant van het land woont…

mijn vriend woont 190 km bij me vandaan…
het is af en toe best moeilijk omdat je elkaar mist,wel goed over nadenken dus, maar als jullie gek op elkaar zijn kan alles :slightly_smiling_face:
mooie uitspraak:
‘‘Distance is to love like wind is to fire…it extinguishes the small and kindles the great’’
Als jullie liefde groot is word ie van de afstand alleen sterker… als t niet zoveel is als jullie denken loopt t uit op niets… het is echt belangrijk dat jullie wel jullie best doen om de relatie goed te houden. Succes in ieder geval! :four_leaf_clover:

hem elke dag zien is ook niet altijd even leuk… ik woon samen =]

Mijn vriend woont ook 145km verderop, en we hebben alweer bijna een half jaar en het gaat perfect! Zeg dus niet dat het niet kan, want het kan dus wel! :slightly_smiling_face:

een vriendin van me heeft een vriend in frankrijk. een fransman dus.
mijne woont gelukkig gewoon dichtbij.

heb ik ook al gehad , de myne woonde zelfs niet zooover & ik kon het echt niet volhouden zo… maar het hangt af van persoon tot persoon denk ik :slightly_smiling_face:

Mijn vriend woont meer dan 170 km van mij vandaan
We zien elkaar in het weekend, en we hebben al anderhalf jaar, gaat dus prima!! (: en hou onwijs veel van hem, we willen samen wonen

Aawg, nou dat moet je toch wel moed geven!
--------
En verder, natuurlijk het is lastig, en ik zou er goed overnadenken. Maar als jij denkt dat je het kan, vecht er dan gewoon voor. Als je nou 12/13 was had ik sowieso gezegd ik zou het laten. Maar je bent 16 je weet zelf wel of je écht écht verliefd op 'm bent, je bent oud genoeg om zelf te kunnen reizen. Als jullie echt gek op elkaar zijn. Waarom zou je het dan niet doen.

Jep, je moet er allebei voor vechten, het is bést moeilijk hoor.
Ik ben, als ie weg is, áltijd wel boos of chagerijnig. Omdat ik hem mis, naderhand heb ik dat niet meer. Maar, soms vind ik het eng, want je hoort weleens verhalen, dat het vanwege de afstand uitgaat. Maar we hebben al anderhalf jaar… dus dat lijkt mij stug. Heb altijd al vriendjes gehad die ver weg woonde.

Nou ik heb wel een keer een vriendje gehad die ongeveer 50-60km van mij wegwoonde, en dat liep ook goed, we zagen elkaar wel elk weekend, dus ik weet dat het wel kan, alleen ben ik bang dat het weer uitgaat vanwege de afstand… (want bij de vorige ging het uit omdat het gevoel weg was… waarschijnlijk ook afstand…)
En ik denk dat hij niet een relatie met mij wilt vanwege de afstand… het gaat gewoon heel lastig… En als het wel zou kunnen… het kost bakken vol geld!

ik woon 1500 km van mijn bff vandaan,
en wij skypen, bellen, hyvesen, mailen etc.
we zien elkaar iets van 3 keer per jaar en die dagen zijn geweldig voor mij.

Mijn vriend en ik wonen 200 kilometer uit elkaar. Je moet er dan wel iets meer voor doen dan als je vriend en jij in dezelfde stad wonen, maar het kan zeker! Wij hebben ondertussen al bijna 2 jaar iets.