hij wilt vrienden blijven..

Normaal schrijf ik hier zelf nooit iets maar wou graag jullie mening over iets.
Ik en mijn crush hebben dus al een lange tijd contact, eerst ging alles goed, hij deed altijd aardig en behandelde mij goed. Hij flirtte steeds met me en na een tijd begon ik gevoelens voor hem te krijgen. Toen ik hem dit vertelde was hij hier heel blij om maar hij zei niks over zijn eigen gevoelens.Hij zei dat hij wou dat ik op hem wachtte,al begreep ik niet goed wat hij hier mee bedoelde. Na een tijd wou ik het toch weten maar hij ging er niet op in. Toen begreep ik wel dat het niks ging worden en ik verbrak het contact met hem. In die tijd vertelde hij tegen mijn vriendin dat hij gewoon vrienden wou blijven. Na een tijd kregen we terug contact en spraken we af. Ik dacht dus gewoon vriendschappelijk. Hij deed weer heel lief en zei dat hij een toekomst met mij wel zag zitten. Nu ben ik dus in erg in de war, want hij had duidelijk genoeg gemaakt dat hij mij niet zag zitten. En dan zegt hij nu opeens dit. Dus sorry voor het lange verhaal , alvast bedankt voor het lezen :slightly_smiling_face:

ik zou hem gewoon vragen om duidelijkheid! want hier heb je niks aan

Hoe oud zijn jullie?
Het klinkt als een jongen die nog erg nieuw met dit alles is en erg veel twijfelt…

Trouwens het is “hij wil” en niet “hij wilt” (titel)
Sorry sorry… echt helemaal niet lullig bedoeld, maar ik ben nogal een kleine taalnazi :flushed:

Vragen om duidelijkheid inderdaad. Dan weet je tenminste ook waar je aan toe bent.

Vragen om duidelijkheid en als hij je dit niet wil geven, zou ik het contact verbreken want hij kan je nog lang aan het lijntje houden…

Owwh… Als hij 19 is is het wel een beetje vreemd…
Ik en mijn “ex” hadden soms wel twijfels enzo, maar dat komt echt doordat we elkaars eerste waren en we heel erg twijfelden of we wel toe waren aan een relatie :stuck_out_tongue:

Hmm… dan zou ik hem echt vragen naar duidelijkheid, en dan expliciet of hij überhaupt iets voor je voelt of gevoeld heeft… Mocht dat zo zijn… dan kan je hem nog wat meer tijd geven eventueel :slightly_smiling_face:

Maar bedenk wel heel goed wat je met deze jongen wilt, wil je wel echt een relatie met hem? Voordat je heel veel moeite gaat doen om hem te krijgen en er vervolgens achterkomt dat je hem helemaal niet zo leuk vond, dat zou een beetje jammer zijn :stuck_out_tongue: