Hij wilt nooit afspreken!!!

Heeey iedereen ik had een vraagje/probleem. Ik heb namelijk een vriendje nu zo ongeveer 3 maanden… maar altijd als ik vraag of hij wilt afspreken bedenkt hij een excuus ik zit daar best mee want ik bedoel als je echt van iemand houd is 1x per week of 1x in de twee weken best normaal toch? Hij vraagt ook alleen aan mij om aftespreken als hij weet dat ik weg ben! Hij woont maar 20 min fietsen van mij vandaan dus daar kan het niet aan liggen🤔
Ik heb het al tegen hem gezegd dat als hij niet wilt of kan dat hij het kan zeggen maar dat ik best jammer vind dat hij nooit wilt! En zijn ouders weten het ook niet van onze relatie… ik zeg daar best vaak wat van maar verder wil ik niet gemeen of bot over komen,

Iemand tips?
Of iemand die weet wat er is?

Ps. Hij is 15 over iets minder dan 2 maanden 16
En ik ben net 15!

Klinkt niet echt alsof hij de relatie serieus neemt om eerlijk te zijn.

Klinkt niet echt alsof hij je heel erg leuk vindt. Spreken jullie dan eigenlijk helemaal nooit af? Ik zou een goed gesprek met hem voeren en als er geen verandering komt het uitmaken.

In het begin spraken we wel veel af en hij zegt via App altijd ik hou vab jou soms negeert hij me daar ook maar toch heb ik wel het gevoel dat hij van me houd alleen ik baal gewoon dat hij niet wilt afspreken de laatste 2 maanden heb ik hem 1x gezien en verder alleen via Skype in het begin knuffelden en zoende we heel veel maar HIJlaat over ons ook niks merken aan de buiten wereld en aan mensen due hij ook kent mag ik niks vertellen

zou er serieus even nog een keer face to face met hem over praten, vind dit heel raar van hem. Anders zou ik erover na gaan denken of je dit wel wilt, want meis als hij hier niks aan veranderd moet je bij jezelf denken (kan heel lastig zijn) dan verdien je mij niet! Op deze manier verdient hij je echt niet. Succes ! X

Het spijt me om je dit moeten te vertellen maar dit klinkt niet als iemand die echt om je geeft. Hij wil je niet zien in het echt, wilt niet met je gezien worden en niemand mag het weten. Het lijkt alsof hij zich voor je schaamt maar je wel aan het lijntje wil houden. Ik zou dit echt afkappen. Je bent nog jong en de juiste jongen komt nog wel!

Mee eens.

ik vind het heel lief dat jullie dit zeggen en het zet me wel aan her denken. Maar hoe pak je zoiets aan want ik hou zo veel van hem. Maar jullie hebben wel gelijk alleen hoe doe je zoiets heb het wel eerder uitgemaakt maar daar voelde ik niets meer voor dit is gewoon zo moeilijk😰

Of heeft iemand nog een ander idee waardoor we elkaar miss wel weer vaker zien en hij het durft te vertellen ik bedoel?!?!9

Heb je al aan hem gevraagd waarom jullie elkaar zo weinig zien en waarom hij het niemand vertelt? Denk dat het belangrijk is dat je hem daarmee confronteert en laat merken hoe jou dat laat voelen.

thxx dit ga ik doen morgen want zoiets in de nacht bespreken is appart maar ik ga het morgen gelijk doen❤️ Thxx

Andere tips altijd welkom

Als hij amper tijd voor je wilt vrijmaken of smoesjes verzint, neemt hij de relatie precies niet zo serieus. Ik wil nu niet zeggen dat hij niet van je houdt, want ik ken natuurlijk niet heel jullie situatie maar als je echt stapelgek op elkaar bent dan wil je toch gewoon constant bij elkaar zijn? Ik zou er met hem eens over praten, het beste is natuurlijk in real life, maar anders zou ik toch eens skypen. Vertel hem dan wat je dwars zit zodat hij daar rekening mee kan houden. Doet hij dit niet, dan lijkt dit mij niet zo’n goede jongen :bored: