hij wilt niet meer met me praten ๐Ÿ˜…

Nou dus het zit zo. Ik heb een crush op een jongen en ik wou met hem praten en wat meer over hem te weten komen. Maar ik wist niet hoe. Dus ik vroeg aan zoโ€™n vriendin van mij of ze hem allerlei vragen kon stellen over of hij een vriendin had etc. :joy: en hij vond haar dus irritant en wilt ook niet meer met mij praten. Maar weet iemand wat ik kan doen zodat hij wel weer wilt praten ?

Niks.

Als je m nu gaat stalken gaat hij echt niet opeens met je willen praten. Ik weet niet of je m vaak tegenkomt? Maar doe dan gewoon normaal en niet heel wanhopig en opdringerig hem ondervragen. Misschien dat hij het dan weer vergeet.

Ja hij zit bij mij op school. En na die ene keer dat we hem vragen stelden hebben we ook niks meer gezegd. Ofja mijn vriendin zegt wel soms zovan heey op zoโ€™n lacherige manier omdat hij haar nu raar vind๐Ÿ˜‚

Jullie moeten je niet te veel aan hem opdringen. Dan is het logisch dat hij niet met je wil praten. Gewoon vriendelijk hoi zeggen als je hem tegen komt en dan komt de rest misschien later wel.

Je moet aan zโ€™n nummer komen of miss heb je die al wel, aangezien je bij hem op school zit moet je goed op hem letten je zou je moeten afvragen ; van welke sport zou hij houden van welke voetbalclub je moet erachter komen want hij leuk vind, als je dat weet ga je Met hem appen je weet nu de dingen die hij leuk vind dus nu zou hij zoizoe wel geintresseerd in je zijn

idd,

gewoon casual zijn en doe gewoon vriendelijk tegen hemโ€ฆ praat ie met jou of heeft ie iets intressants te zeggen, reageer erop en nee, niet elke keer als ie iets zegt, dat jij op t onderwerp moet springen en altijd moet reageren.

Uh ja ging het maar zo makkelijk.

TS; ga hem vooral maar niet appen mocht je dit advies willen opvolgen, dan stoot je hem alleen maar meer af. Zeg tegen je vriendin dat zij niet creepy moet gaan lachen, want dat heeft ook effect op hoe hij naar jou kijkt. Doe zelf ook normaal en vriendelijk, wie weet kan je zo zijn eerste indruk veranderen.