hij wilt het geheim houden?

ik heb sinds een paar dagen een vriendje, maar hy wil het de eerste tijd nog even geheim houden. ook omdat we bij elkaar op school zitten enzo maar ja, kreeg ik dus vandaag te horen van een vriendin van mij ja tim smst mij steeds(tim is mijn vriendje) maar zei weet ook niet dat ik met hem sms dus ze smst gewoon terug. toen was ik net bij hem en mogt ik niet in zijn telefoon kijken. maar hy was ff geld pinnen en liet zijn telefoon liggen in de auto. dus ik keek in zijn telefon en stonden der allemaal verschillinde meisjes namen in zn inbox. maar heb niet kunnen lezen wat er stond want toen was hy al terug.
maar zou hij wel echt van mij houden of alleen voor de sex?

groetjess

Ik ken iemand waarbij dr (ex)vriendje dat ook wilde. Hij bleek uiteindelijk uit te gaan met een vriendin van haar. Ze hebben hem voor de hele school/dorp voor schut gezet =]

Maar ik zou het wel even melden. Btw, je hebt een paar dagen met hem en je doet t nu al met m? Isnt that a bit quick or am i just oldfashion?

.

ik kan geen engels??

maar ik ben al een tijdje met hem bezig hoor… dusja lijkt gewoon net of we al langer hebben. maar ik weet nou niet wat hy doet want hy is wel 2 jaar ouder als mij maar niet Veeeel serieuser dus weet niet of hy vreemd gaat ofzo… maar ik vond het ook raar dat hy het gewoon goed vind dat ik op stap ga… bij mijn vorge vriendje mocht ik nooit op stap:S?

hy zegt dat hy het geheim wilt houden tot onze band sterk is, omdat anders mensen die jaloers zjn of wille stoken allemaal gaan praten en dat je dan onzeker word over je relatie… maar ik weet het echt allemaal niet. en van die smsjes vind ik wel een beetje raar eigelijk, hy kijkt wel altijd helemaal mmijn telefoon na…

Is dat niet een beetje snel of ben ik ouderwets vertaling

Het is toch logisch dat je nog je eigen vrijheid hebt? Toen ik een vriend had ging ik ook gewoon uit, dat noemt men vertrouwen.

ik weet niet waar jj vandaan komt maar hier in eindhoven is het heel normaal dat je niet uit gaat zonder je vriendje of anders als je vriend niet mee gaat ga jij ook niet…

Mijn ex waar ik het net over had, komt uit eindhoven. (ik zelf uit utrecht)

ja dan snap ik dat jullie niet samen op stap kunnen ahhaha ofja moeilijk… maar ja dan kan die 't ook niet controleren of je gaat…

We zijn wel eens samen uit geweest. Maar het gaat meer om het wederzijdse vertrouwen. Vertrouwen is toch de basis van een relatie? En als ik uitging, dan wist hij dat ook. Ik had verder geen geheimen voor hem en ik ben van mening dat dat ook niet hoort in een relatie.

volgens mij is jouw idee van een relatie sowieso een beetje verknipt.

Je kunt toch wel zonder vriendje uitgaan? hier in Breda is dat normaal en in arhnem ook. Ik vind het maar raar om thuis te blijven als je vriend niet gaat. Kijk als je nou zin heb zonder hem, kan ik wel begrijpen. Maar het beetje raar is jullie relatie wel, vind ik. Word je wel gelukkig van hem? als iemand iets geheim wil houden is dat nooit zo’n goed teken. Denk toch wel dat jullie relatie sterk genoeg moet zijn, om geroddel aan te kunnen.

Als hij om sex vraagt moet je het niet doen. Als hij agressief word dan denk ik dat het om de sex ging.

Na een paar dagen sex zou ik sowieso al vreemd vinden,
en je kan best zeggen dat je hoort van meisjes dat hij heel veel met hun smst?

En over dat uitgaan; is heel normaal dat je uitgaat zonder je vriendje?
Ik ga ook naar feestjes etc zonder mijn vriendje.

Als een jongen er niet voor uit wilt komen dat hij verliefd op je is en jullie wat hebben dan is hij jou niet waard. Dat vind ik gewoon erg vreemd. je bent toch juist trots op je vriendje, hij zou dat ook op jou moeten zijn, anders is er iets mis

In Eindhoven is het niet zo dat je alleen maar met je vriend opstap gaat hoor. Snap niet waar je die onzin nou weer vandaan haalt. Hoe oud ben je eigenlijk?

Ik vind het al raar dat hij het geheim wil houden.
misschien heeft hij nog wel meer scharrels :’)

vraag da aan je vriendin wat hij haar smst, misschien mag je van dr in haar tel kijken, zie je ook gelijk wat hij terugsmst en als het niet kan weet je dus dat dus gelijk.

ik zou het belahcelijk vinden om het ‘geheim’ te houden, dat zegt mij dat ie dus niet trots op je is of dat jullie wat hebben. verder waarom zou hij dan wel in jouw telefoon mogen kijken?

en hier kan je ook gewoon zonder je vriend uit hr :’) ik snap niet waarom dat raar zou zijn, veel meiden gaan btw wel met hun vriend. (rdam)

Ik woon toevallig bijna naast eindhoven en wat jij nu net zei is echt dikke bullshit, ik weet niet waar eindhoven bij jou ligt mischien in turkije ofzo, maar hier in noord-brabant dus is dat dus echt niet he.

Euh, inderdaad. Daar is niks normaals aan hier in Eindhoven hoor! Je kunt toch wel uit zonder vriendje in Eindhoven? Wat is dat nou weer voor onzin.