Hij wilt geen verkering?

Heey meiden, ik zit ergens heel erg mee…

Ik ga nu als sinds Valentijn dag met een jongen, hij weet dat ik hem leuk vind en hij zegt dat hij mij ook leuk vind.
We spreken heel vaak af en we hebben ook al meerdere keren gezoend enzo.
We hebben dus wel iets maar nog niet officieel…
Maar hij zegt dat hij geen verkering wilt en dat het zo ook gezellig en leuk is, maar ik wil wel verkering met hem…

Wat moet ik doen? Moet ik tegen hem zeggen dat ik wel verkering met hem wil? Of moet ik het laten zoals het is en gewoon zo verder gaan…
en wat zegt het over hem? Wat denken jullie dat hij daar mee bedoeld en waarom wil hij geen verkering? :blush:

Wss omdat hij dan niet gebonden is aan iemand, zodat tie ook nog andere dingen kan doen.
Dat is het eerste wat in me op komt.

Vreemd, praat er over met hem

Tja, ik denk dat hij zich gewoon niet wilt binden. Dat hij vrij wil zijn, en zo ook met andere meisjes kan flirten en aanklooien. Dus ik begrijp dat je het vervelend vindt, maar je kan het ook niet echt afdwingen! :wink:
Succes!

Pff ik heb echt precies hetzelfde.
Ook sinds valentijns dag en het afspreken enzo.
Geen idee wat te doen, haha beschouw dit maar als een upje

misschien ziet hij jou alleen als scharrel.
Maar je kan altijd erover praten.

a

als hij geen verkering met je wilt, dan betekend dat waarschijnlijk dat ie dat niet wilt omdat ie anders niet kan 'vreemdgaan’of kan open staan voor andere meisjes.
beetje zielig als je t mij vraagt. praat er over en wil die het nog niet ? jammer dan
dan is ie jou niet waard.

ik denk ook dat hij zich liever (nog niet?) wilt binden aan iemand.

bindingsangst?

heey heel erg bedankt voor jullie reacties en ja ik denk dat ik met hem ga praten dankjullie xxx

Praten…
Ik denk ook niet dat het nog gaat werken als jij zo graag een relatie wilt en hij absoluut niet. Ik vraag me ook af waarom, eigenlijk. Er zou toch niks tussen jullie veranderen als hij jou ècht leuk vindt?

Zeg het hem maak hem duidelijk dat je graag verkering met hem wilt waar wacht je op omdat hij het toch niet ziet zitten omdat te onzeker is,hij weet niet waar hij aan toe is.

Ik denk ook zoiets praat met hem en vertel hoe je je voelt.
Hij begrijpt het vast wel.
Heel veel succes!!!

Confronteer hem. Zeg dat je ophoudt met deze ‘relatie’ als hij geen datum wilt.