Hij wilt geen relatie en ik snap er niks van.

hHhahaha ja dat heb ik ook!

Ik zit een beetje in een vergelijkbare situatie, en het kan inderdaad erg lastig zijn. Bij mij is het dan wel zo dat het van beide kanten komt, omdat we allebei niet weten of we al aan en relatie toe zijn. Maar we geven wel ontzettend veel om elkaar, zoveel dat we elkaar hebben durven zeggen dat we van elkaar houden.

Toch hebben we niet de stempel ‘relatie’ gedrukt op wat we hebben, al is het al een paar maanden aan de gang en slapen we eigenlijk elke dag zo’n beetje samen.

Misschien werkt het voor jou, zoals wij het nu aanpakken. We hebben het fijn samen, we doen leuke dingen en spenderen veel tijd met elkaar. En voorlopig zien we wel waar dat heen gaat, of het nou iets word of niet. Het is fijn zoals het nu is en het heeft allemaal geen haast (:
Wel hebben we tegen elkaar gezegd dat we niks met een ander zullen doen, en dat als één van ons iets gaat voelen voor een ander, we dat eerlijk tegen elkaar zullen zeggen, zodat de ander ook weet waar die aan toe is. (Maar de laatste keer dat we het daar over hadden, had geen van ons überhaupt zicht op een ander dan elkaar).

Tegen dit soort jongens moet je heel duidelijk laten weten wat je wil. Dus als ik jou was, zou ik aan hem vragen of hij een relatie met jou wil of niet. Zo niet, stop er dan mee.