Hij wilt dat ik hem pijp?

Mijn vriendje en ik hebben al regelmatig seks gehad, maar nooit orale seks.
Ik vond dit altijd best ranzig enzo, maar laatst begon hij erover, maar ik weet niet of ik het wel durf, laatst laadde hij zijn mobiel op bij mijn huis want hij moest even slaapspullen ophalen bij een vriend waar hij had geslapen, en toen zat ik op zijn telefoon en zag ik allemaal filmpjes, ze hadden geen seks, maar het waren een stuk of 6 filmpjes van pijpende vrouwen, elke keer wanneer we weer seks gaan hebben vraagt hij het, ik wil het opzich wel doen, maar ik weet niet of ik het durf en hoe het moet, ik ben bang dat ik vet hard faal, en dat ding, hij plast eruit dat dat dan in je mond zit vind ik echt een vies idee, maar met condoom weet ik al helemaal niet hoe het moet, is pijpen met of zonder condoom heel anders?

Help me :flushed:

Als jij het niet wil moet je het niet doen, dan heeft hij gewoon pech. En als je besluit om het wel te doen, probeer het gewoon. Doe wat verschillende dingen en vraag wat hij wel en niet fijn vindt. Waarschijnlijk gaat het niet meteen goed, maar oefening baart kunst :slightly_smiling_face:

@Bailoon Daar ben ik dus juist zo bang voor :flushed:

Als je het wel wilt kan je het gewoon een keer proberen toch? Als het de eerste keer is snapt hij ook wel dat je niet onmiddellijk een pro bent. Trouwens, met pijpen kan je echt niet zoveel verkeerd doen, gewoon zijn ding er niet afbijten :slightly_smiling_face:

:’)

Gewoon proberen, vragen wat hij fijn vind en leg (nogmaals?) uit dat je het nooit eerder hebt gedaan.

Dat het fout gaat? Ah daar moet je niet bang voor zijn, niemand kan in één keer iets heel goed! Probeer in ieder geval niet je tanden te gebruiken, en vraag hem wat hij fijn vindt, dan komt het wel goed!

haha de eerste keer dat ik dat deed ging het ook best falend hoor :flushed: zoals al werd gezegd, niemand kan iets in een keer meteen al heel goed. En als je het echt niet wil: zeg dat dan gewoon tegen hem, zou ie maar moeten accepteren. Oja en zo heel smerig is het niet hoor!

Het enige waar je om moet letten is dat je je tanden niet gebruikt, als hij verder iets wil zal hij het wel zeggen(:

Van die filmpjes moet je echt geen voorbeeld nemen ! Maar verder moet je gewoon doen wat jou het beste lijkt

Het klinkt alsof je er totaaaal niet aan toe bent. Wanneer je ook maar enige twijfel hebt (en dat lees ik wel uit je bericht) moet je het niet doen, vind ik.

Ik vind het ook maar een vies idee

Als je er nog niet klaar voor bent meid moed je het echt niet doen.
Men ex vriendje vroeg dat ook elke keer om te doen, maar ik heb toen gezegd dat ik het niet wou ( omdat ik het ook een vies idee vond). Maar toen ik het wel is een keer wou proberen omdat hij er bleef achter zeuren viel het eigenlijk wel goed mee( en zeker als hij zen heilig deel ook goed wast).
Je kunt inpresiepen met pijpen niks verkeerd doen, wat hier ook al veel opgezegd is. Je moed alleen zien dat je je tanden niet gebruikt want dat kan wel pijnlijk zijn voor een jongen.
Wat je kunt doen is er gwn eerst zachtjes kusjes en likjes geven( kan ook aan de ballen dat vinden ze ook wel lekker) en dan gwn zachtjes er aan zuigen.
Je moed eigenlijk idd wat hier ook vaak gezegd is gwn een beetje uitzoeken wat hij lekker vind en wees niet bang omdat aan hem te vragen, juist door het te vragen ga je ook leeren hoe je het besten kunt doen.
veel suces er mee meid

Met condoom is hetzelfde als zonder, je moet alleen wel rekening houden met de smaak van het condoom (niet iedereen vindt latex lekker). Als je het niks lijkt vanwege de smaak van de penis of van een condoom kun je kiezen voor een smaakjescondoom, dat scheelt een hoop. Als je een lolly kunt opzuigen dan kun je ook pijpen, zo simpel is het.

Als je het dan nog steeds vies lijkt moet je het gewoon niet doen.

Zonder condoom doen, en in je hoofd het woord “heulen” houden, golvende bewegingen met je hoofd en misschiej ook je hand. Hij zal niet in je mond plassen, dat gaat niet met een stijfe. En als je het verkeerd doet kan die het wel begrojpen als het je eerste keer is. Succes