Hij wilt dat ik bewijs dat ik van hem hou.

Oke ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen !
Ik heb een grote fout gemaakt, waardoor is ongeveer nu uit is met me vriend.
Hij wilt dat ik ga bewijzen dat ik echt van hem hou, en ik wil er ook echt alles voor doen.
Maar mijn vraag is hoe kan ik bewijzen dat ik van hem hou op een lieve manier?
Ik hoop echt dat jullie me hiermee kunnen helpen, alvast bedankt !
xxxx

Ben je vreemd gegaan of wat? Is een beetje moeilijk oordelen als je niet weet wat er is gebeurd.

Wat is er gebeurd? Dat is wel handig om te weten.

Hoe je kan bewijzen dat je van hem houdt? Dat je er voor hem bent, hem in vertrouwen neemt, hem bij dingen betrekt etc. Het gaat om het laten zien dat je van hem houdt niet om materiële dingen, zowel dan denk ik dat je maar is goed moet gaan nadenken of hij wel echt van jou houdt.

Maak desnoods een lief kaartje met een gedichtje erop of iets. Dat het je spijt etc.

Haha jij hebt alleen maar gezeur met hem gehad sinds jullie hebben… En laat vrienden er zelfs voor vallen… Ach je weet mijn mening over hem.

^ ik denk niet dat ze daar erg veel aan heeft. :confused:

^ misschien ben ik wel die vriendin?

er staat niks over een vriendin hoor btw.

Ik zei toch dat ze vrienden heeft laten vallen voor die jongen?

fail :’)

dat doet ze dan toch zelf, maar ze zegt niks over haar vrienden die ze in de steek liet of iets

Ik zei toch ook dat ze mijn mening al weet?

Dit vind ik altijd zo gaar, bespreek het dan lekker als je elkaar ziet in plaats van via internet terwijl er allemaal vreemden mee kunnen lezen.

oke, ze reageert zelf niet meer hier.
maar jij was dus haar vriendin?;p

ik denk niet dat je kan bewijzen dat je van iemand houdt,

Ja en haar ‘‘vriend’’ zei dat hij het uitmaakte om mij, omdat ik had gezegd dat jongens in het algemeen niet te vertrouwen zijn… Dus ik kreeg de schuld.

Ja, boeiend. Dat is toch de beginpost. Hou 't daar lekker bij. Ga je er niet mee bemoeien of bespreek het in het echt. De helft begrijpt het toch niet dan.

Wie zegt dat ik haar nog spreek?

Hee hierboven, houd eens even op met dat gejeremieer.

Nou, dan is er dus al helemaal geen reden tot discussie.

Ik zou in iedergeval veel contact houden en liefe dingen zeggen en zeggen dat je van hem houdt . Ik weet het eigelijk niet hoowr als iemand van mij houdt voel je dat ook =) succes