hij wil zo graag

ik heb een tijdje geleden met N. hele leuke gesprekken gehad op msn. we zijn ook met elkaar gaan fietsen en een film kijken.
daarna stuurde hij mij een smsje met: ik vind je een hele leuke meid, jammer dat ik niet veliefd ben.
toen bleven we smsen en later vroeg hij me verkering. ik had echt zoiets van WTF je was toch niet verliefd?
dat vroeg ik en toen zei hij van ja maar ik vind je echt heel leuk.
ik vond hem ook leuk en lief dus zei ik ja.
maar het voelde niet goed en toen maakte ik het uit.
hij was heel bos omdat hij toch op me verlief was blijkbaar. maar ik had dat niet begrepen en dacht dat hij me leuk vond maar nog niet verlief was.
hij wilde op het schoolfeest steeds met me dansen en op de foto en toe ben ik met een vriend van me gaan dansen en heeft mn beste vriendin duidelijk gemaakt dat ik niets met hem te maken wil hebben.
hij stuurde gister een smsje met: gelukkig nieuwjaar lieve P.
en nu:
‘P. waarom heb je nou zo’n hekel aan mij?ik kan er gewoon niet van slapenomdat ik er zo mee zit omdat ik gewoon niet meer zonder joukan. die gene die ik het heb verteld zei dat ik het zo moest laten maar dat kan ik gewoon niet. ik hoop dat je antwoord geeft en dat alles weer goed komt tussen ons. kus N.’
ikvoel me nu schuldig, maar ik dacht at hij niet verliefd op me was, en dat ik ng wel op hem verliefd zou worden…

sorry voor zo’n lang verhaal maar ik zit er echt mee! wat moet ik doen? terug smsen? of het gewoon laten?

een woord. ALINEA’S.

Niet smsen. Maar gewoon een keer afspreken en goed praten.

Ik snap er echt geen ruk van, sorry.

Jij kan ook niet vriendelijk reageren in de reacties die ik lees.

^^. Praten is een wondermiddel tegen allerlei ruzies en conflicten.

Ik snap het ook niet.

Oh ik snap het wel
Maar niet terug smsen is een beetje lullig

sorry t is idd een vaag verhaal.
het komt erop neer dat hij verkering vroeg terwijl hij zei dat hij niet verliefd was, en nu is hij boos&verdrietig omdat ik niet meer iets met hem wil, ook geen vriendenzijn.

Maar als je gewoon helemaal niks meer met hem wilt, zero contact, dan is er toch geen probleem? Laat hem dan gewoon lekker. En als je nog wel met hem om wilt gaan: uitpraten.

de titel is best fout (’:
dus beschouw dit maar als een upje

ben jij nou wel of niet verliefd op hem?

waarom wil je geen vrienden meer zijn dan?
je hebt toch leuke gesprekken met hem gehad?

anyway, ik zou hem gewoon vertellen hoe je over hem denkt.
niet smsen is inderdaad een beetje lullig, vind ik.

sms naar hem wat wil je nou eigenlijk allemaal?
en dan kijken wat hij zegt.

sms naar hem wat wil je nou eigenlijk allemaal?
en dan kijken wat hij zegt.

nee ben niet verliefd. echt helemaaal niet! heb ook een vrien enzo maar at snapt die N. niet

als je een vriend hebt dan moet hij toch begrijpen dat het niks tussen jullie word.
Wat een kneus!

nou dan zeg je toch gewoon dat je geen seks of iets met hem wilt omdat je een vriend hebt? das toch simpel?