hij wil wachten met een relatie..

Ik heb dus een hele goede vriend , en ik vind hem al meer als 8 maanden leuk.
hij weet dat van sommige vrienden van onze vriendenkring die we hebben.
en we hebben nu sinds kort een paar keer gezoend hij heeft gezegd dat die van me houd enzo… maar toen ik vroeg hoe het tussen ons zit zei die dat die wil wachten met een relatie, wat moet ik doen?..

Wachten. Anders kom je te overhaast en opdringerig over.
hij zal er zijn redenen wel voor hebben.

Zoals in de titel staat aangegeven wil hij wachten met een relatie. Valt verder niets tegen te doen.

Als hij een goede reden heeft om te wachten, zou ik gewoon wachten en geduld hebben.
Als zijn reden iets is van: ik wil geen relatie omdat de vakantie eraan komt, dan zou ik hem laten gaan.

Ach, ik zei ook destijds tegen mijn vriend dat ik niet van relatie-gedoe hield en ik dus geen vriendjes-vriendinnetjes toestanden wilde. Maar ineens ben je vijf jaar verder en ben je hechter dan je ooit van te voren dacht. Bij ons ging dat gewoon vanzelf. Misschien moet je het dus gewoon z’n beloop laten nemen. :slightly_smiling_face:

Nou wachten dus.

dit had ik ook (niet dat ik hem al zo lang leuk vond, maar wel dat we hadden gezoend en hij had gezed dat ie van me hield) en toen ik vroeg hoe t zat deed ie super vaag en toen had ik gezegd van dat ik niet wilde dat ie me aan t lijntje hield ofzo en toen hadden we uiteindelijk wat maar maakte hij het na 2 weken uit (het was opeens niet meer gezellig, net geforceerd ofzo) :’) maar toen gingen we als vrienden weer afspreken maar we vonden elkaar eigenlijk gewoon nog leuk en uiteindelijk heeft hij aan mij gevraagd of ik wat met m wilde. en nu is het wel fijn
(we spraken ongeveer 2 maanden af, hadden we 2 weken wat, was t ongeveer 3 maanden “uit” en nu heb ik weer 2 weken met m :’)) maar ik snap eigenlijk niet dat ik zo lang heb kunnen wachten, dusik snap het ook als je daar geen zin in heb maar dan meot je dus niet meer met m afspreken ofzo want dan blijf je m leuk vinden…

sorry lang verhaal

Als hij jou leuk vindt, dan gaat hij voor je en hoeft hij niet te wachten.
Nu ben je eigenlijk een beetje een tweede ‘‘keus’’ (sorry als het lullig overkomt).
Hij houdt van je zegt hij, maar hij wil niks met je. Hij zoent met je, maar wil niks met je. Gebruikt hij je niet gewoon voor het zoenen en verzint een mooi verhaaltje er omheen.
Ik herken mezelf namelijk in jou positie en die jongen was een vreselijke gladde prater achteraf.
Bescherm jezelf (:

Ik zou wachten. Als jullie bij elkaar horen gebeurd het vanzelf wel.

Respecteer het gewoon.
Tenzij hij geen goede reden heeft

Respecteer het gewoon.

hier ben ik mee eens.
als hij echt verliefd was dat ging hij 100% voor je.
mij is het ook heel vaak overkomen, maar ik had ong 2 maanden iets met een jongen, en dan zegt hij opeens; ben nog niet toe aan relatie.
is allemaal bullshit…
idd bescherm je zelf.

zorg sws goed voor jezelf… ik heb t laatst ook gehad e hij is er uiteindelijk met een ander vandoor gegaan…
zorg dat je zeker weet dat hij voor jou wil gaan… anders moet je hem laten lopen… anders ga je echt kapot…
dr zwemmen genoeg vissen in de zee :wink: