Hij wil te veel van me :$

Hellow,
Ik heb laatst een vriendschapsverzoek op hyves gekregen van een jongen. Hij woon een dorpje verder. Ik kende hem niet zo goed maar ik wilde hem wel leren kennen. Hij wilde sinds het eerste gesprek al afspreken maar ik heb hem gezegt dat het te snel gaat voor mij. Hij wil sindsdien elke dag afspreken en dat wil ik helemaal niet want ik heb ook gevraagt wat hij dan wil doen en hij zegt dan altijd zoenen en knuffelen enzo. Maar dat hoef ik niet !! Hij is trouwens 14 en ik ben 12.
Xoxo

Gewoon zeggen dat je geen gebruiksvoorwerp bent en daar geen zin in hebt. Houdoe en bedankt!

lol,
ik zou niet met m afspreken

Als je het niet wilt moet je het niet doen.
Pech voor hem dan.
Je kent hem ten eerste niet en hij kan liegen over zijn leeftijd etc.
Dus ik zou hem gewoon negeren.

how about ‘nee, en val me niet meer lastig’?

Wil ik ook niet !! (:
Ik verzin de hele tijd een smoes maar dat kan ik niet blijven doen !

Wees gewoon eerlijk en zeg dat je dan niet met hem wil afspreken en als hij moeilijk doet negeer hem dan ofzo.Simpel.

Jongens van 14 denken echt al aan andere dingen dan meisjes van 12, dus ik zou het niet doen. Gwn negeren muwhahaha

je kan hem toch gewoon negeren…?

In negeren ben ik niet zo goed ;$
Ik heb dan achteraf nog medelijden en dan ga ik alsnog…

Haha, beetje hard vind je niet? Oh en hij heeft mijn nummer,
Vraag me niet waarom ik die heb gegeven :stuck_out_tongue_winking_eye:

iedereen zegt nee, je bent al dom bezig door contact te hebben, houden en je nummer te geven.
Meteen mee stoppen.!

;O
Je moet wel begrijpen dat hij bij me in de buurt woont. Ik kende hem een heel klein beetje…

Een meisje uit mijn dorp had ook een ‘jongen’ op msn. Heeft afgesproken op een vet afgelegen plek (hoe dom kun je zijn), bleek een oude man te zijn en is misbruikt. Verder wil ik je niet bang maken hoor, maar ik zou dus niet zo snel afspreken :wink:.
En… aangezien je dus ook niet wilt afspreken, gewoon negeren of zeggen dat je niet wilt. Dit is echt niet zo zielig voor hem hij vindt wel een ander meisje die misschien meer iets voor hem is.

Gewoon tegen hem zeggen dat je hem heel aardig vind, maar verder ook niet.
Dan is het voor hem duidelijk dat er niet meer in zit dan af en toe eens gezellig praten.
Tuurlijk is zoiets eng om te zeggen, maarja toch liever even een vervelend momentje dan dat je dit de hele tijd hebt?
Succes! :slightly_smiling_face:

PERVERTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT ( op ze 14de all… waar gaat dat heen, waar gaat dat heen)

hij klinkt voor mij beetje te opdringerig
je bent jonger hij wat ouder dat is niet maar manier van
als niet zitten gewoon niet doen wees er duidelijk er mee.

Het hoeft echt niet meteen een creep te zijn, gezien ze hem al een beetje kent qua uiterlijk?
ik zou het eerlijk tegen hem zeggen, dat je gewoon geen zin hebt om af te spreken. Zo ben je er het snelst van af (:

Zeg gewoon tegen hem dat je geen zin hebt om af te spreken, hoe moeilijk kan het zijn?