Gisterenavond ben ik uitgeweest met een groep, en in die groep zit mijn vriend ook.
Normaal gesproken drink ik niet veel, maar gisteren ontdekten de meiden uit de groep en ik iets nieuws, wat harder aankwam dan we dachten. Ik was best goed aangeschoten, waar ik nu heel erg van baal.
Nu kreeg ik vanochtend een appje van mijn vriend dat hij wil praten. Totaal onverwachts.
Ik weet niet wat er zou kunnen zijn, ik heb het gevraagd maar hij zegt dat het niet via app kan. Ik hoor het vanavond wel. Ik kan nergens anders aan denken dan aan wat er zou kunnen zijn. Hij praat op app op dit moment wel gewoon normaal, maar ik merk aan mezelf dat ik niet normaal kan reageren, alleen ik ben bang om hem dat te zeggen. Ik weet echt niet wat ik moet verwachten en ik ben heel bang voor vanavond.
Ach meisje wat vervelend!
Ik zou zeggen, maak je eigen niet al te druk en ga niet van het ergste uit. Misschien wil hij het er even over hebben dat hij het bv niet prettig vond dat je zo aangeschoten was.
Het komt vast goed!
Ik weet het, maar dat is zo moeilijk! Want als het dat was, had hij het eerder moeten laten weten. De manier waarop hij het aanpakt vind ik zo moeilijk.
Ik denk dat SimpleGirl gelijk heeft, en dat jij deze manier van aanpakken van hem niet zo fijn vindt zou ik hem ook gelijk vertellen vanavond, dan kan hij daar voortaan rekening mij houden in plaats van je in nare spanning te laten zitten.
Ohw ik begrijp je gevoel! Aan de ene kant vervelend dat hij dit zo zegt maar hij bereid je wel even voor. Maar misschien is er wel niets aan de hand! Sterkte vanavond!
meestal ga je van het ergste uit en is het uiteindelijk helemaal niet zo erg. Gewoon niet teveel over nadenken, het komt wel goed! succes vanavond ermee!xjes
Oooh dit is altijd helemaal ruk om te horen. Hoop dat het niets ergs is, hij praat in ieder geval nog wel normaal op whatsapp. Succes vanavond!
Dank jullie wel! Hij heeft vanavond afgezegd… Het wordt verschoven naar donderdagavond Nog langer in spanning wachten.
Neejoh, dat is echt gemeen! Heeft hij echt geen tijd om het eerder te zeggen?
Vind het heel gemeen dat hij je appt dat hij wil praten en het dan ook nog eens verschuift. Maak je geen zorgen meid, het is vast niks ergs. Als hij een probleem maakt omdat jij een keer dronken was en je ook nog zo laat schrikken en malen door te appen dat hij met je wil praten daarover, dan is hij je niet waard.
Ik zit in mijn tentamenweek dus het is meer mijn schuld dat het niet eerder kan dan donderdag. Maar hij kon opeens niet meer vanavond, want hij moest langs een vriend van hem…
Ik geloof nu ook niet meer dat het iets ergs is, maar ik ben nog steeds echt benieuwd wat het kan zijn. Want ik heb er echt geen idee van.
Ik merk aan mijn reacties op app dat die er niet beter op worden, zo word dat nog eens ruzie ook…
Als het heel erg was, had hij jou voorgelaten en niet die vriend. Dus ik denk dat het wel meevalt
Dat is inderdaad ook zo!
Ja dit hoop ik ook voor je! Wel echt een kutstreek eigenlijk.
Ik spreek hem er straks wel op aan. Dan zeg ik hem gewoon dat ik het niet zo chill vind hoe hij doet. Hij appte net dat zijn telefoon leeg is, en dat hij appt als hij thuis is.
vanavond ga je met hem praten toch? good luck! hou ons op de hoogte als je wilt
En hoe is t gegaan?