Hij wil niks?

Haaj, hier komt een lang verhaal ;p
Ik heb nu bijna 3 weken met een hele leuke jongen.
Een vriendin van mij had een jongen ontmoet, waar ze mee ging afspreken, maar ze durfde niet alleen, dus ging ik met haar mee, want hij nam ook een paar vrienden mee.
Waar onder dus mijn huidige vriendje.
Het klikte al snel best wel goed, en we kenden elkaar dan ook nog geen week en we hadden al wat.
Totaal niet mijn ding, want normaal leer ik iemand eerst goed kennen, maar met hem voelde het gewoon hartstikke goed.
En het gaat ook hartstikke goed, op (natuurlijk…) een paar dingen na.
Hij wil nooit alleen afspreken, als hij vraagt of ik naar hem toe kom, zijn er altijd vrienden van hem bij.
En als ik vraag of hij naar mij komt, gaat hij altijd eerst naar zijn vrienden toe die in hetzelfde dorp als mij wonen, en dan pas komt hij naar mij toe.
Hij zorgt er zelfs voor dat zijn vrienden dan naar mijn dorp komen, zodat hij alsnog eerst met zijn vrienden is.
En hij is best wel heel erg afstandelijk.
We zijn allebei 15, hij is nog maagd, ik niet, en ik vind het dan redelijk normaal dat je meer doet als alleen maar zoenen, heb ik het niet gelijk over sex, maar ik bedoel; als je uitgaat, dat je wel eens speels een aai geeft over zijn rug, of wat dan ook.
Maar hij heeft me nog nooit echt aangeraakt, zegmaar, niet eens handje vasthouden!
Hij geeft gewoon altijd meer aandacht aan zijn vrienden.
En ik snap best dat hij veel om zijn vrienden geeft, mijn vriendinnen zijn ook heel belangrijk voor me, maar ik wil ook wel eens alleen met hem zijn.
En ik vind het ook geen probleem om hem daarop aan te spreken, het probleem is alleen dat hij vreselijk opvliegend is, en waarschijnlijk zou vinden dat ik hem weg probeer te krijgen bij zijn vrienden…
En ik wil geen ruzie, maar ik wil hem ook gewoon eens alleen meemaken, kijken hoe hij is zonder vrienden… Of hij me dan nog steeds niet aanraakt, en gewoon alleen maar praat?
Help, wat moet ik nu doen…? :frowning_face:

Het tegen hem zeggen?
Misschien moet je trouwens wel even goed gaan nadenken over jullie ‘relatie’ aangezien het volgens jou wel heel goed klikt, maar dat jullie elkaar pas 3 weken kent en dat jullie het nu al oneens zijn…

Gewoon erover beginnen. Als hij nog niet kleffer wilt zijn moet je hem natuurlijk niet pushen maar je kunt wel kijken wat hij doet als hij alleen is! Wie weet is hij gewoon super zenuwachtig en heeft hij eerst de steun van zijn vrienden nodig? Maak hem duidelijk dat jij het gevoel hebt alsof zijn vrienden belangrijker voor hem zijn dan jij bent, en dat je hem niet af probeert te pakken maar dat je wel wat jij-tijd wilt (:

nouja… misschien durft hij nog niet zo veel, omdat jullie elkaar nog maar uhh… 3 weken kennen :slightly_smiling_face:? misschien even wachten en kijken hoe het gaat en het dus niet gaat, dan kan je wel even met hem praten daarover :slightly_smiling_face:

Daar zit alleszins iets niet goed. Ok, dat hij je niet meteen bespringt, dat is alleen maar goed. Maar het verhaal dat hij alleen met je afspreekt als zijn vrienden erbij zijn? Je zou er best eens met hem over praten want zoals ik het lees zou ik bijna denken dat hij niet verliefd op je is… En als hij daarvoor al boos wordt, is hij echt niets voor jou.

ask him? ^^

hij klinkt nogal onzeker daarover, geen idee wat je zou moeten doen. gewoon aangeven dat je het wel wilt maar niet teveel aandringen. anders wil die helemaal nooit meer naar je komen :stuck_out_tongue:. en zeggen dat het je ook wel leuk lijkt x wat met zn 2en te doen gewoon. t is nog een beetje een jongetje haha.

Ik zou hem vertellen dat het goed is dat hij zijn vrienden niet verwaarloosd maar dat hij jou ook niet moet verwaarlozen. Gewoon zeggen wat je denkt dus.

Vraag hem of hij een keer alleen naar jou toe wil komen, dus zonder zijn vrienden erbij. Dan kunnen jullie bijvoorbeeld naar jouw kamer gaan, en daar film kijken (als je een tv op je kamer hebt). Tijdens de film kun je dan een beetje tegen hem aan gaan zitten, of zijn hand vastpakken. Dan snapt hij vast wel dat jij hem wat meer aan wil raken =)

Ik denk dat jullie een beetje omgedraaide wereld zijn.
Jij wilt mensen eerst beter leren kennen voordat je een relatie aan gaat (dat vind ik ook gewoon logisch), hij is misschien het type dat eerst verkering neemt en het meisje dan pas leert kennen.
Ik denk, dat dat een beetje dat ‘stoere jongens’ idee is, als je snapt wat ik bedoel.
Hij heeft dan een vriendinnetje nu, maar wat hij er verder mee moet is voor hem een raadsel.
Ik zou er gewoon een keer goed met hem over praten.
Misschien is dit het helemaal niet en zit ie gewoon ergens mee of wat dan ook.

Pff, even een update.
Omdat ik vandaag vrij had, en hij vroeg uit was, had ik hem gesmst of hij gezellig iets met zijn 2en wou gaan doen.
Daar maakte hij eigenlijk best wel een probleem van, hij wou precies weten wat we gingen doen, en waar enzo…
Maar ik omdat het zonde vind om met dit weer binnen te gaan hangen, zei ik dat wel een beetje op het dorp konden gaan hangen. (Want wat moet je anders op het dorp?)
Dat vond hij eigenlijk niet zo’n goed plan, en hij wou pas ‘s avonds komen… je raad het al, met zijn beste vriend. -.-
Hij ging nu dus naar zijn beste vriend, en hij wist nog niet of hij naar mij toe kwam, dat ‘zou hij nog wel zien’.
Ik ben er zooo klaar mee, ik had hem gevraagd of we iets met zijn 2en konden gaan doen, en dan gaatie naar zijn beste vriend toe, terwijl hij tegen mij had gezegd dat hij nog niet wist watie vandaag ging doen.
Dus hij besloot pas om naar zijn beste vriend toe te gaan toen ik had gevraagd of hij wat wou gaan doen met mij.
Nou, duidelijke zaak dus. :’(

Is hij niet gewoon nog wat jong en speels? Dat hij nog niet toe bent aan waar jij wel aan toe bent?

Ja, ik denk dat dat ook wel meespeelt, maar ik vind het alsnog vreemd dat hij niet alleen met me wil afspreken.
Het is net alsof hij niet echt om me geeft ofzo, dat hij het alleen maar leuk vind om te zeggen dat hij een vriendin heeft…
Maar dat zou ik absoluut niet aan hem kunnen vragen, omdat zijn vrienden er altijd bij zijn. ;s

Hij is er duidelijk nog niet aan toe.

Die jongen is niet verliefd, hoe hard het ook klinkt. Als het wel zo is zou hij zoveel mogelijk bij je willen zijn en dat is niet het geval.

Ja, daar ben ik dus ook bang voor.
Ik heb alleen geen idee wat ik ermee aan moet. ;s
Hem er gewoon een keer mee confronteren?
Of gewoon gelijk maar uitmaken?
Pff… vind het moeilijk ;l

Confronteren… en als hij boos wordt uitmaken.

Hij lijkt me nogal preuts, hij is er dan duidelijk nog niet aan toe…
Ik zou elkaar eerst veeel beter gaan leren kennen, dat lukt namelijk niet in 3 weken zo maar.

Vraag hem een beetje waarom hij je hand niet vasthoud en altijd bij zijn vrienden is , val hem hiermee niet aan maar zeg het meer lacherrig en op een spontaan moment (net of het geen big deal is en alsof het zo in je op komt om dat te vragen)
Werkte bij mij oook elke x weer :grinning: